logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Publiczne Gimnazjum Nr 3
im. Jana III Sobieskiego
 w Opolu

 

 

Informacje o jednostce:

- nazwa szkoły:          Publiczne  Gimnazjum Nr 3 im. Jana III Sobieskiego 

- adres:                       45-856 Opole,  ul. Lelewela 9 

- nr telefonu:               (077) 4744189 

- fax:                           (077) 4744189 

- e-mail:                       sekretariat@g3.opole.pl                       

- adres strony www.        www.g3opole.pl  

- dyrektor:                    mgr  Małgorzata Ludwikowska

- główny księgowy:         Irena Rutowicz  

- inne stanowiska kierownicze wraz z nazwiskami osób zajmujących je :

        kierownik administracyjno- gospodarczy    Ewa Działo 

- podmiot udostępniający dane:        Publiczne Gimnazjum Nr 3
                                                               im.Jana III  Sobieskiego w Opolu

- odpowiedzialny za treść :                mgr  Małgorzata Ludwikowska

 


 Majątek:

Publiczne Gimnazjum Nr 3 w Opolu dysponuje :

majątkiem trwałym o wartości 1.844.814,45 zł, w którego skład wchodzą :

  • grunty

  • budynki

  • budowle

  • maszyny

majątkiem trwałym w użytkowaniu o wartości 269.932,72 zł

oprogramowaniem o wartości 13.603,72 zł

zbiory biblioteczne o wartości 39.180,94 zł

 

 

 

 

 Nabór na wolne miejsca pracy:

www.bip.um.opole.pl - Ogłoszenia o wolnych etatach w UM i miejskich jednostkach organizacyjnych 

 

 

Przyjmowanie i załatwianie spraw:
 

Dyrektor Publicznego Gimnazjum nr 3 przyjmuje interesantów w swoim gabinecie w czwartek 1500 - 1630 i piątek 1200 -1400.

Korespondencję przyjmuje sekretarka szkoły, rejestrując ją ilościowo w dzienniku korespondencji . Przesyłki specjalnego rodzaju ( telegramy, farsy, pisma procesowe, paczki,listy polecone, ekspresowe, przesyłki wartościowe) wpisywane są do rejestru przesyłek specjalnego rodzaju.

Sekretarka szkoły otwiera wszystkie przesyłki z wyjątkiem:

  1. adresowanych imiennie , które przekazuje adresatom

  2. stanowiących tajemnicę służbową, które przekazuje dyrektorowi i adresatom

  3. wartościowych , które przekazuje właściwej osobie za pokwitowaniem

Jeżeli po otwarciu koperty nie oznaczonej na zewnątrz napisem ?poufne? okaże się , że zawiera wiadomości stanowiące tajemnice służbową, bezzwłocznie przekazuje ją w zamkniętej kopercie właściwej do jej odbioru osobie- z adnotacją o przyczynie otwarcia koperty.

Po otwarciu koperty sprawdza czy nie zawiera ona pisma mylnie skierowanego oraz czy dołączone są wymienione w piśmie załączniki

Koperty z nienaruszonym znaczkiem pocztowym (stemplem pocztowym) dołącza tylko do pism:

  1. poufnych, wartościowych, poleconych, ekspresowych , za dowodem doręczenia

  1. dla których istotna jest data nadania np. skargi, odwołania itp.

  2. w których brak nadawcy lub daty pisma

  3. mylnie skierowanych

  4. załączników skierowanych bez pisma przewodniego

  5. w razie niezgodności zapisów na kopercie z ich zawartością

Potwierdzenie otrzymania pisma sekretariat wydaje na żądanie składającego pismo. Na każdej wpływającej korespondencji umieszcza się w górnym lewym rogu pierwszej strony (na korespondencji przekazywanej bez otwierania- na przedniej stronie koperty) pieczątkę wpływu określającą datę otrzymania.

Po wykonaniu w/w czynności sekretariat segreguje wpływającą korespondencję według jej treści i przekazuje dyrektorowi .

Korespondencję przejrzaną i zwróconą przez dyrektora , sekretarka dzieli zgodnie z dyspozycjami i przekazuje właściwym pracownikom.

W Publicznym Gimnazjum nr 3 obowiązuje bezdziennikowy system kancelaryjny oparty na jednolitym rzeczowym wykazie akt.

Wykaz akt stanowi jednolitą , rzeczową , niezależną od struktury organizacyjnej klasyfikację akt powstających w toku działalności szkoły oraz zawiera klasyfikację archiwalną.

Zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego sprawy można załatwiać ustnie lub pisemnie. W przypadku załatwienia sprawy ustnie, treść i istotne motywy takiego załatwienia sprawy, są odnotowane w aktach i potwierdzone podpisem załatwiającego sprawę.

Przy pisemnym załatwieniu sprawy stosuje się następujące formy:

  1. odręczną

  2. korespondencyjną

Przy sporządzaniu kopii pisma lub dokumentu umieszcza się pod tekstem z lewej strony klauzulę – "Stwierdzam zgodność z oryginałem" , a także datę, podpis i stanowisko służbowe osoby stwierdzającej zgodność treści.

Pracownicy załatwiają sprawy według kolejności ich wpływu i stopnia pilności. Każdą sprawę załatwia się oddzielnym pismem bez łączenia jej z inną sprawą nie mającą z nią bezpośredniego związku. Pismo załatwiające sprawę zawiera:

  1. nagłówek – druk lub podłużną pieczeń nagłówkową

  2. znak sprawy

  3. powołanie się na znak i datę pisma , którego odpowiedź dotyczy

  4. datę podpisania pisma przez osobę upoważnioną

  5. określenie odbiorcy

  6. treść pisma

  7. podpis ( imię nazwisko oraz stanowisko służbowe)

  8. terminu i fakt ten odnotowuje w aktach sprawy

  9. ewentualne wskazówki dla sekretariatu

Jeżeli załatwienie sprawy w określonym terminie nie jest możliwe odwołuje się do przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego.


 

 

 

Załączniki do pobrania: 2004-07-14 09:29:22 - Struktura organizacyjna szkoły (28.50 kB)
2004-07-14 09:31:50 - Statut szkoły (36.85 kB)

Nazwa dokumentu: PG Nr 3
Podmiot udostępniający: Publiczne Gimnazjum Nr 3 w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Dyrektor: mgr Małgorzata Ludwikowska
Osoba, która odpowiada za treść: Dyrektor: mgr Małgorzata Ludwikowska
Osoba, która wprowadzała dane: Alina Pawlicka-Mamczura
Data wytworzenia informacji: 2003-06-30 17:21:22
Data udostępnienia informacji: 2003-06-30 17:21:22
Data ostatniej aktualizacji: 2009-01-05 10:45:52

Wersja do wydruku...

corner   corner