|
DYREKTOR MIEJSKIEGO ZARZĄDU LOKALI KOMUNALNYCH W OPOLU
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Stanowisko ds. ewidencji księgowej zasobu komunalnego
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe ekonomiczne
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa
|
f) staż pracy: co najmniej 10 lat, w tym 2 lata w księgowości
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o stażu pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu
|
g) znajomość programów informatycznych wspomagających zarządzanie nieruchomościami
|
Oświadczenie
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) znajomość przepisów prawa w zakresie ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o własności lokali, znajomość Statutu Miasta Opola,
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
b) umiejętność obsługi komputera w zakresie aplikacji biurowych (Word, Excel)
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
c) predyspozycje:
samodzielność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy własnej,
systematyczność, rzetelność, komunikatywność, umiejętność analitycznego myślenia, zdyscyplinowanie, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych w zakresie obsługi zasobu komunalnego oraz jednostki, w postaci ewidencji analityczno-syntetycznej (dzienników, zestawień obrotów i sald), w systemie informatycznym, zgodnie z przyjętym planem budżetu, zakładowym planem kont oraz klasyfikacją budżetową.
- Sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dokumentów księgowych wpływających do jednostki.
- Dekretowanie i ujmowanie w ewidencji księgowej otrzymanych dowodów księgowych, w szczególności: faktur, rachunków, not oraz zbiorczych dowodów księgowych, dotyczących zaliczek na pokrycie kosztów udziału gminy we wspólnotach mieszkaniowych i rozliczenia zużycia mediów.
- Wprowadzanie do rejestru zakupu VAT otrzymanych faktur zakupu oraz ujęcie faktur w ewidencji księgowej według miejsca powstania kosztu.
- Wprowadzanie do systemu informatycznego wyciągów bankowych i ich księgowanie.
- Przygotowywanie w systemie informatycznym poleceń przelewu środków pieniężnych w celu regulowania bieżących zobowiązań, na podstawie otrzymanych od kontrahentów faktur zakupu, not i rachunków oraz zbiorczych dowodów księgowych dotyczących zaliczek dla wspólnot mieszkaniowych i innych dyspozycji, zatwierdzonych pod względem merytorycznym.
- Uzgadnianie sald kont księgowych, w tym sald kont rozrachunkowych z kontrahentami i najemcami.
- Dokonywanie kontroli zgodności operacji finansowych z planem finansowym dochodów i wydatków.
- Rozliczanie inwestycji.
- Dokonywanie analizy ekonomicznej wpływów z czynszów lokali mieszkalnych i użytkowych oraz wydatków związanych z eksploatacją i remontami budynków komunalnych.
- Sporządzanie okresowych informacji i sprawozdań finansowych.
- Sporządzanie rejestru VAT zakupu za poszczególne miesiące oraz weryfikacja jego prawidłowości.
- Terminowe sporządzanie oraz składanie do Urzędu Skarbowego deklaracji i korekt deklaracji VAT, a także rozliczanie w terminie rozrachunków z tytułu podatku VAT z Urzędem Skarbowym.
- Rozliczanie podatku VAT w księgach rachunkowych, w tym uzgadnianie sald kont księgowych z rejestrami VAT zakupu i sprzedaży oraz deklaracją podatkową.
- Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w ramach dostępnego limitu środków, z zachowaniem terminów płatności regulowanych zobowiązań.
- Prowadzenie ewidencji księgowej środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia, zgodnie z przyjętymi zasadami, określonymi w polityce rachunkowości oraz instrukcji obiegu dokumentów.
- Prowadzenie rozliczeń finansowo-księgowych z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, Urzędem Skarbowym i innymi instytucjami publicznymi.
- Prowadzenie rozliczeń finansowo-księgowych z tytułu Zakładowego Funduszu Świadczeń Społecznych.
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu przy ul. Ozimskiej 19, IX piętro (winda), w pełnym wymiarze czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, lekka siedząca, samodzielna, wymagająca dobrej ostrości wzroku (obsługa monitora komputera).
5. W miesiącu poprzedzającym wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 0%.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
- list motywacyjny,
- CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458)” i podpisem.
- kwestionariusz osobowy,
- kserokopię dowodu osobistego,
- kserokopię dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopię świadectw pracy i/lub zaświadczenie o stażu pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu,
- oświadczenie o znajomości programów informatycznych wspomagających zarządzanie nieruchomościami,
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni
z praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
- dokument potwierdzający niepełnosprawność (w przypadku osób niepełnosprawnych).
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu, ul. Ozimska 19, 45-057 Opole lub przesłać na adres jednostki w terminie 10 dni od daty ukazania się ogłoszenia, tj. do dnia 17 lutego 2014 r., w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
dotyczy naboru na stanowisko ds. ewidencji księgowej zasobu komunalnego.
Decyduje data faktycznego wpływu do jednostki. Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Lokali Komunalnych w Opolu.
Dyrektor Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych
Zofia Twarduś
Ilość odwiedzin: | 7027 | Nazwa dokumentu: | Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu | Skrócony opis: | nabór na stanowisko ds.ewidencji księgowej zasobu komunalnego | Osoba, która wytworzyła informację: | Zofia Twarduś | Osoba, która odpowiada za treść: | Zofia Twarduś | Osoba, która wprowadzała dane: | Zofia Twarduś | Data wytworzenia informacji: | 2014-02-06 07:55:46 | Data udostępnienia informacji: | 2014-02-06 07:55:46 | Data ostatniej aktualizacji: | 2014-02-21 11:24:02 |
Wersja do wydruku... Rejestr zmian...
|