DYREKTOR MIEJSKIEGO ZARZĄDU LOKALI KOMUNALNYCH W OPOLU
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
stanowisko ds. administracyjno-organizacyjnych
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) wykształcenie średnie lub wyższe
|
Kserokopia świadectwa ukończenia szkoły lub dyplomu ukończenia studiów
|
b) obywatelstwo polskie
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
c) pełna zdolność do czynności prawnych,
korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
d) brak skazania za przestępstwo umyślne
lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
Oświadczenie
|
e) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
f) staż pracy: minimum 5 lat
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie
o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) umiejętność hierarchizacji spraw
i problemów
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
b) łatwość redagowania tekstów
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
c) dobra znajomość ustawy
o własności lokali
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
d) znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
e) znajomość kodeksu cywilnego w zakresie zadań wykonywanych na stanowisku pracy
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
f) znajomość przepisów KPA
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
g) znajomość ustawy o samorządzie gminnym
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
h) znajomość Statutu Miasta Opola
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
i) umiejętność obsługi komputera,
w tym programów Oficce
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- obsługa korespondencji jednostki i wprowadzanie do elektronicznego Systemu Obiegu Dokumentów (SOD) w celu zarejestrowania,
- rejestracja i wysyłka przesyłek pocztowych,
- opracowywanie założeń merytorycznych i organizacyjnych dostaw towarów i usług,
- prowadzenie dokumentacji ogólnej oraz nadzór nad prawidłowym przepływem informacji,
- nadzór i odpowiedzialność za kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego,
- realizowanie zamówień na zakup materiałów i usług związanych z prawidłowym funkcjonowaniem jednostki,
- obsługa urządzeń biurowych,
- wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych Opola przy ul. Ozimskiej 19, VIII piętro (winda), w pełnym wymiarze czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, lekka siedząca, samodzielna, wymagająca dobrej ostrości wzroku (obsługa monitora komputera).
5. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 0,00%
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
- list motywacyjny,
- CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458)” i podpisem,
- kwestionariusz osobowy,
- kserokopię dowodu osobistego,
- kserokopię dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopię świadectw pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwanie stosunku pracy,
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
- dokument potwierdzający niepełnosprawność (w przypadku osób niepełnosprawnych).
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu, Ozimska 19 lub przesłać na adres jednostki w terminie 10 dni od daty ukazania się ogłoszenia, tj. do dnia 27 stycznia 2014r., w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
dotyczy naboru na stanowisko ds. administracyjno-organizacyjnych
Decyduje data faktycznego wpływu do jednostki. Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl ) oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Lokali Komunalnych w Opolu.
Dyrektor Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych
Zofia Twarduś
Ilość odwiedzin: | 8140 |
Nazwa dokumentu: | Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu |
Skrócony opis: | nabór na wolne stanowisko ds. administracyjno-organizacyjnych |
Osoba, która wytworzyła informację: | Zofia Twarduś |
Osoba, która odpowiada za treść: | Zofia Twarduś |
Osoba, która wprowadzała dane: | Zofia Twarduś |
Data wytworzenia informacji: | 2014-01-16 08:54:31 |
Data udostępnienia informacji: | 2014-01-16 08:54:31 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2014-02-07 08:32:27 |