logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


DYREKTOR MIEJSKIEGO ZARZĄDU LOKALI KOMUNALNYCH W OPOLU
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
stanowisko ds. eksploatacji

 

1.

Wymagania niezbędne

Wymagane dokumenty

a) wykształcenie średnie lub wyższe

Kserokopia świadectwa ukończenia szkoły lub dyplomu ukończenia studiów

b) obywatelstwo polskie

Kserokopia dowodu osobistego

c) pełna zdolność do czynności prawnych,

    korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

d) brak skazania za przestępstwo umyślne

    lub przestępstwo skarbowe umyślne

Oświadczenie

e) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

f) staż pracy: 3 lata, w tym minimum 2 lata na stanowisku związanym z eksploatacją nieruchomości

Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie

o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy 

 

2.

Wymagania dodatkowe

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

a) bardzo dobra znajomość ustawy

o własności lokali

zapis w liście motywacyjnym lub CV

b) bardzo dobra znajomość ustawy prawo zamówień publicznych

zapis w liście motywacyjnym lub CV

c) znajomość kodeksu cywilnego

zapis w liście motywacyjnym lub CV

d) znajomość przepisów KPA

zapis w liście motywacyjnym lub CV

e) ogólna znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego

zapis w liście motywacyjnym lub CV

f) znajomość ustawy o samorządzie gminnym

zapis w liście motywacyjnym lub CV

g) umiejętność obsługi komputera, w tym programów Oficce

zapis w liście motywacyjnym lub CV

h) umiejętności organizacyjne,
w szczególności samodzielność w organizacji pracy własnej

zapis w liście motywacyjnym lub CV

i) rzetelność, dyspozycyjność, umiejętność komunikacji interpersonalnej, samodzielność w podejmowaniu decyzji, gotowość podnoszenia kwalifikacji,

zapis w liście motywacyjnym lub CV

 

j) licencja zarządcy nieruchomości

kserokopia licencji

 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. nadzór nad czynnościami w zakresie zadań eksploatacyjnych, a w szczególności w zakresie:
  1. zapewnienia czystości i należytego stanu sanitarnego części wspólnych budynków komunalnych,
  2. zapewnienia czystości i porządku na terenach miejskich zabudowanych budynkami komunalnymi, lub wolnych od zabudowy, a powierzonych do utrzymania,
  3. zapewnienia dostawy mediów i usuwania odpadów komunalnych z nieruchomości komunalnych,
  4. przejmowania nabytych oraz przekazywania zbywanych przez miasto Opole nieruchomości,
  5. inicjowanie przedsięwzięć poprawiających warunki zaspokojenia potrzeb mieszkaniowych
    i podnoszących jakość zamieszkania,
    1. uczestniczenie w planowaniu remontów bieżących i konserwacji w lokalach i budynkach stanowiących własność lub współwłasność miasta Opola oraz zasad rozliczania kosztów eksploatacji lokali mieszkalnych i użytkowych,
    2. przedkładanie do zatwierdzenia planów eksploatacji, remontów bieżących, konserwacji budynków i lokali stanowiących własność miasta Opola oraz infrastruktury terenów zewnętrznych,
    3. uczestniczenie w sporządzaniu planów rozbiórek budynków, bądź wyłączenia z użytkowania budynków z uwagi na zły stan techniczny,
    4. nadzorowanie realizacji zadań uwzględnionych w planach eksploatacji, remontów bieżących i konserwacji w lokalach gminnych oraz budynkach stanowiących własność i współwłasność miasta Opola
    5. załatwianie zgłaszanych przez mieszkańców spraw dotyczących stanu technicznego zasobów Gminy Opole,
    6. przygotowywanie stanowiska miasta Opola w sprawach wspólnot mieszkaniowych, w których miasto posiada udziały,
    7. reprezentowanie miasta Opola na zebraniach wspólnot mieszkaniowych,
    8. współdziałanie przy opracowywaniu projektów planów inwestycyjnych zadań realizowanych ze środków budżetu miasta Opole, opracowywaniu wieloletnich programów technicznego utrzymania zasobów miasta Opola,
    9. przygotowywanie dokumentacji przetargowej na zadania eksploatacyjne,
    10. sporządzanie sprawozdań i analiz z realizacji remontów, zadań inwestycyjnych w zasobie komunalnym,
    11. uczestniczenie w przeglądach budynków w celu ustalenia priorytetów przy opracowywaniu planów remontowych i inwestycyjnych,
    12. współdziałanie przy weryfikacji i zatwierdzaniu dowodów księgowych pod względem merytorycznym,
    13. sporządzanie sprawozdań w zakresie kosztów eksploatacji i mediów,
    14. nadzorowanie terminowości i prawidłowości dokonywania przez zarządców wspólnot mieszkaniowych rozliczeń mediów najemców zasobu komunalnego,
    15. rozpatrywanie skarg i interwencji w zakresie powierzonych zadań,
    16. kontrola zaangażowania środków pieniężnych zgodnie z zawartymi umowami,
    17. kontrola wykonania planu rzeczowo-finansowego w zakresie realizowanych zadań,
    18. nadzór i kontrola prawidłowości informacji o zasobie komunalnym w systemie informatycznym GRANIT.

 

4. Warunki pracy na stanowisku:

Praca w budynku Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych Opola przy ul. Ozimskiej 19, VIII piętro (winda), w wymiarze pełnego etatu, z przewagą wysiłku umysłowego, lekka siedząca, samodzielna, wymagająca dobrej ostrości wzroku (obsługa monitora komputera).

 

5. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 0,00%

 

6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

  1. list motywacyjny,
  2. CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz  ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458)” i podpisem,
  3. kwestionariusz osobowy,
  4. kserokopię dowodu osobistego,
  5. kserokopię dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  6. kserokopię świadectw pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwanie stosunku pracy,
  7. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych,
  8. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
  9. dokument potwierdzający niepełnosprawność (w przypadku osób niepełnosprawnych).

 

7. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu, Ozimska 19 lub przesłać na adres jednostki w terminie 10 dni od daty ukazania się ogłoszenia, tj. do dnia 24 stycznia 2014r., w zaklejonych kopertach z dopiskiem:

dotyczy naboru na stanowisko  ds. eksploatacji

 

Decyduje data faktycznego wpływu do jednostki. Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl ) oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Lokali Komunalnych w Opolu.

 

Dyrektor Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu

Zofia Twarduś

Ilość odwiedzin: 8606
Nazwa dokumentu: Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu
Skrócony opis: nabór na wolne stanowisko ds.eksploatacji
Osoba, która wytworzyła informację: Zofia Twarduś
Osoba, która odpowiada za treść: Zofia Twarduś
Osoba, która wprowadzała dane: Zofia Twarduś
Data wytworzenia informacji: 2014-01-15 14:13:54
Data udostępnienia informacji: 2014-01-15 14:13:54
Data ostatniej aktualizacji: 2014-02-07 08:27:51

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner