logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


DYREKTOR MIEJSKIEGO ZARZĄDU LOKALI KOMUNALNYCH W OPOLU
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
stanowisko ds. zamówień publicznych (0,5 etatu)

 

1.

Wymagania niezbędne

Wymagane dokumenty

a) wykształcenie wyższe

Kserokopia dyplomu ukończenia studiów

b) obywatelstwo polskie

Kserokopia dowodu osobistego

c) pełna zdolność do czynności prawnych,

    korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

d) brak skazania za przestępstwo umyślne

    lub przestępstwo skarbowe umyślne

Oświadczenie

e) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

f) staż pracy: 5 lat w tym minimum 3 lata na stanowisku związanym z zamówieniami publicznymi

Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie

o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy 

 

2.

Wymagania dodatkowe

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

a)  wiedza z zakresu:

  • prawa zamówień publicznych,
  • przepisów dot. finansów publicznych,
  • przepisów dot. samorządu

zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania

b)  doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu podobnych czynności w jednostkach      samorządowych

zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania

c)  bardzo dobra umiejętność obsługi komputera i Internetu, a w szczególności znajomość pakietu MS Office (Word, Excel)

zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania

d)  uczciwość, sumienność, rzetelność i profesjonalizm w działaniu, zaangażowanie w powierzone zadania

zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania

e)  zdolność do analitycznego myślenia

zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania

f)   samodzielność w działaniu, umiejętność pracy w zespole, doskonałe umiejętności  organizacyjne

zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania

g)  komunikatywność i wysoka kultura osobista

zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania

h)  wysoka motywacja, dyspozycyjność

zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania

 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. przygotowanie i przeprowadzanie procedur zakupów (postępowań) zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz regulaminem zamówień publicznych.
  2. kompleksowa obsługa wszystkich etapów postępowań przetargowych w sprawach o udzielenie zamówień publicznych,
  3. współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w ramach przygotowanych postępowań,
  4. weryfikacja dokumentów takich jak wzory umów, opis przedmiotu zamówienia oraz inne załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
  5. publikacja ogłoszeń, udział w pracach komisji przetargowej, analiza ofert, sporządzanie protokołów oraz konstruowanie umów zawartych w wyniku przetargów,
  6. sporządzanie planów zamówień oraz sprawozdań o udzielonych zamówieniach,
  7. koordynacja i nadzór nad realizacją umów oraz ich ewidencjonowanie.

 

4. Warunki pracy na stanowisku:

Praca w budynku Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych Opola przy ul. Ozimskiej 19, VIII piętro (winda), w niepełnym wymiarze czasu pracy 0,5 etatu, z przewagą wysiłku umysłowego, lekka siedząca, samodzielna, wymagająca dobrej ostrości wzroku (obsługa monitora komputera).

 

5. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 0,00%

 

6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

  1. list motywacyjny,
  2. CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą:
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r.
    o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz  ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458)”
    i podpisem,
  3. kwestionariusz osobowy,
  4. kserokopię dowodu osobistego,
  5. kserokopię dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  6. kserokopię świadectw pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwanie stosunku pracy,
  7. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych,
  8. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
  9. dokument potwierdzający niepełnosprawność (w przypadku osób niepełnosprawnych).

 

7. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu, Ozimska 19 lub przesłać na adres jednostki w terminie 10 dni od daty ukazania się ogłoszenia, tj. do dnia 24 stycznia 2014r., w zaklejonych kopertach z dopiskiem:

dotyczy naboru na stanowisko  ds. zamówień publicznych

 

Decyduje data faktycznego wpływu do jednostki. Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl ) oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Lokali Komunalnych w Opolu.

 

Dyrektor Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu

Zofia Twarduś

Ilość odwiedzin: 8103
Nazwa dokumentu: Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu
Skrócony opis: Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy ds. zamówień publicznych
Osoba, która wytworzyła informację: Zofia Twarduś
Osoba, która odpowiada za treść: Zofia Twarduś
Osoba, która wprowadzała dane: Zofia Twarduś
Data wytworzenia informacji: 2014-01-15 08:59:43
Data udostępnienia informacji: 2014-01-15 08:59:43
Data ostatniej aktualizacji: 2014-02-07 12:17:37

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner