DYREKTOR MIEJSKIEGO ZARZĄDU LOKALI KOMUNALNYCH W OPOLU
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
stanowisko ds. zamówień publicznych (0,5 etatu)
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) wykształcenie wyższe
|
Kserokopia dyplomu ukończenia studiów
|
b) obywatelstwo polskie
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
c) pełna zdolność do czynności prawnych,
korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
d) brak skazania za przestępstwo umyślne
lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
Oświadczenie
|
e) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
f) staż pracy: 5 lat w tym minimum 3 lata na stanowisku związanym z zamówieniami publicznymi
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie
o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) wiedza z zakresu:
- prawa zamówień publicznych,
- przepisów dot. finansów publicznych,
- przepisów dot. samorządu
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
b) doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu podobnych czynności w jednostkach samorządowych
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
c) bardzo dobra umiejętność obsługi komputera i Internetu, a w szczególności znajomość pakietu MS Office (Word, Excel)
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
d) uczciwość, sumienność, rzetelność i profesjonalizm w działaniu, zaangażowanie w powierzone zadania
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
e) zdolność do analitycznego myślenia
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
f) samodzielność w działaniu, umiejętność pracy w zespole, doskonałe umiejętności organizacyjne
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
g) komunikatywność i wysoka kultura osobista
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
h) wysoka motywacja, dyspozycyjność
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- przygotowanie i przeprowadzanie procedur zakupów (postępowań) zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz regulaminem zamówień publicznych.
- kompleksowa obsługa wszystkich etapów postępowań przetargowych w sprawach o udzielenie zamówień publicznych,
- współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w ramach przygotowanych postępowań,
- weryfikacja dokumentów takich jak wzory umów, opis przedmiotu zamówienia oraz inne załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
- publikacja ogłoszeń, udział w pracach komisji przetargowej, analiza ofert, sporządzanie protokołów oraz konstruowanie umów zawartych w wyniku przetargów,
- sporządzanie planów zamówień oraz sprawozdań o udzielonych zamówieniach,
- koordynacja i nadzór nad realizacją umów oraz ich ewidencjonowanie.
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych Opola przy ul. Ozimskiej 19, VIII piętro (winda), w niepełnym wymiarze czasu pracy 0,5 etatu, z przewagą wysiłku umysłowego, lekka siedząca, samodzielna, wymagająca dobrej ostrości wzroku (obsługa monitora komputera).
5. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 0,00%
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
- list motywacyjny,
- CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r.
o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458)” i podpisem,
- kwestionariusz osobowy,
- kserokopię dowodu osobistego,
- kserokopię dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopię świadectw pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwanie stosunku pracy,
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
- dokument potwierdzający niepełnosprawność (w przypadku osób niepełnosprawnych).
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu, Ozimska 19 lub przesłać na adres jednostki w terminie 10 dni od daty ukazania się ogłoszenia, tj. do dnia 24 stycznia 2014r., w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
dotyczy naboru na stanowisko ds. zamówień publicznych
Decyduje data faktycznego wpływu do jednostki. Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl ) oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Lokali Komunalnych w Opolu.
Dyrektor Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu
Zofia Twarduś
Ilość odwiedzin: | 8103 |
Nazwa dokumentu: | Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu |
Skrócony opis: | Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy ds. zamówień publicznych |
Osoba, która wytworzyła informację: | Zofia Twarduś |
Osoba, która odpowiada za treść: | Zofia Twarduś |
Osoba, która wprowadzała dane: | Zofia Twarduś |
Data wytworzenia informacji: | 2014-01-15 08:59:43 |
Data udostępnienia informacji: | 2014-01-15 08:59:43 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2014-02-07 12:17:37 |