logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


DYREKTOR

PUBLCZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 15 im. KRÓLOWEJ JADWIGI

 w OPOLU

OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO

 

                                STARSZY REFERENT                                     

  1. Adres jednostki:

Publiczna Szkoła Podstawowa nr 15 im. Królowej Jadwigi

ul. Małopolska 20

45-334 Opole

tel. 77/ 455 28 03

  1. Określenie stanowiska:

            starszy referent

            wymiar etatu: 1 etat

  1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
  • obywatelstwo polskie;
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni  praw publicznych;
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z  oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • nieposzlakowana opinia,
  • wykształcenie wyższe lub wykształcenie średnie,
  • doświadczenie zawodowe-minimum: 2 lata (wykształcenie średnie), 1 rok

(wykształcenie wyższe),

  • biegła znajomość obsługi komputera – pakietu  Microsoft Office,  

korzystanie z Internetu, obsługa poczty elektronicznej.

  1. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:
  • uczciwość, sumienność, rzetelność i dobra organizacja pracy,
  • samodzielność i szybkie podejmowanie decyzji,
  • komunikatywność i wysoka kultura osobista,
  • dobra znajomość prawa oświatowego,
  • łatwość redagowania pism urzędowych,
  • obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarka, fax, skaner),
  • wykształcenie administracyjne lub ekonomiczne.
  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  2. Prowadzenie sekretariatu szkoły, a w szczególności :
  • udzielanie informacji, przyjmowanie interesantów,
  • przyjmowanie i wysyłanie korespondencji i pism,
  • dbałość o prawidłowy obieg informacji,
  • prowadzenie, gromadzenie, ewidencja dokumentacji, pism, druków ścisłego zarachowania, regulaminów w zakresie obsługi kancelaryjno-biurowej szkoły,
  • prowadzenie kalendarza narad, spotkań, rozmów dyrektora szkoły,
  • redagowanie projektów pism do wysłania.
  1. Prowadzenie składnicy akt szkolnych.
  2. Prowadzenie dokumentacji uczniowskiej, w szczególności: księgi ewidencji dzieci, księgi uczniów, księgi absolwentów, przebiegu realizacji obowiązku szkolnego uczniów, wydawanie legitymacji , zaświadczeń, kart rowerowych.
  3. Obsługa Systemu Informacji Oświatowej.
  4. Udział w opracowaniu załączników do arkusza organizacyjnego pracy szkoły oraz aneksów do arkusza.
  5. Wykonywanie doraźnie zleconych przez Dyrektora zadań wynikających z potrzeby zapewnienia prawidłowego funkcjonowania szkoły.
  6. Warunki pracy na stanowisku:

Praca w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 15 w pełnym wymiarze czasu pracy, na parterze i I piętrze (winda), z przewagą wysiłku umysłowego, samodzielna, wymagająca dobrego wzroku (praca przy komputerze).

  1. W miesiącu październiku 2013r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł 0,04 %.
  2. Wymagane dokumenty:
  • list motywacyjny,
  • CV uwzględniające dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji  zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz U z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz.1458 z późn. zm.),
  • kwestionariusz osobowy- według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz w kadrach Publicznej Szkoły Podstawowej nr 15,
  • kserokopię dowodu osobistego,
  • kserokopię dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kserokopię świadectw pracy i/lub zaświadczenia o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy,
  • kserokopię zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, związanych z zagadnieniami dotyczącymi stanowiska, na które przeprowadza się nabór,
  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych,
  • oświadczenie o braku skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
  • oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
  • dokument potwierdzający niepełnosprawność (w przypadku osób niepełnosprawnych).

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Publicznej Szkoły Podstawowej im. Królowej Jadwigi nr 15 w Opolu przy ul. Małopolskiej 20 lub przesłać na adres szkoły w terminie do dnia 14.11.2013r.do godz.1500, w zaklejonych kopertach  wraz z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko: starszy referent . Decyduje data faktycznego wpływu do szkoły.

Aplikacje, które wpłyną do szkoły po terminie, nie będą rozpatrywane.

Kandydaci spełniający formalne wymagania zostaną telefonicznie poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu  77/ 455 28 03

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Publicznej Szkoły Podstawowej
 nr 15 im. Królowej Jadwigi w  Opolu.

 

Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej nr 15

im. Królowej Jadwigi w  Opolu

mgr Alicja Trojak

Ilość odwiedzin: 5712
Nazwa dokumentu: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 15
Skrócony opis: starszy referent
Osoba, która wytworzyła informację: Małgorzata Rodzeń
Osoba, która odpowiada za treść: Alicja Trojak
Osoba, która wprowadzała dane: Małgorzata Rodzeń
Data wytworzenia informacji: 2013-11-04 08:23:50
Data udostępnienia informacji: 2013-11-04 08:23:50
Data ostatniej aktualizacji: 2013-11-04 08:29:12

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner