logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


 

 

MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W OPOLU

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

STANOWISKO DS. ADMINISTRACYJNYCH

2 etaty

 

  1. Wymagania niezbędne

 

 

Wymagania niezbędne

 

 

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie/kraju Unii Europejskiej i/lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP *

Kserokopia dowodu osobistego

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania za przestępstwo  umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie wyższe

Kserokopia dyplomu

f) staż pracy min 2 lata

Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie
o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy

 

  1. Wymagania dodatkowe

 

 

Wymagania dodatkowe

 

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

  1. znajomość przepisów z zakresu:
  • finansów publicznych
  • prawa pracy
  • bhp
  • zamówień publicznych
  • ustawy o sporcie
  • ustawy o samorządzie gminnym
  • gospodarki nieruchomościami
  • ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym
  • ustawy o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych

Zapis w liście motywacyjnym lub CV.

b) wysoka kultura osobista

Zapis w liście motywacyjnym lub CV.

c) komunikatywność, sumienność, obowiązkowość, odpowiedzialność, zdyscyplinowanie, sumienność, rzetelność

Zapis w liście motywacyjnym lub CV.

d) obsługa komputera

Zapis w liście motywacyjnym lub CV.

e) znajomość języka obcego (j. angielski i/lub j. niemiecki)

Zapis w liście motywacyjnym lub CV.

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  1. Sporządzanie projektów harmonogramu godzin pracy dla pracowników przed okresem rozliczeniowym.
  2. Sporządzanie wniosków dotyczących koniecznych korekt harmonogramu godzin pracy pracowników zaplecza sportowego – sprzątających, konserwatorów oraz sprzedawców biletów w okresie rozliczeniowym.
  3. Sporządzanie projektów harmonogramów godzin pracy obiektu z uwzględnieniem wynajmu i rezerwacji torów, niecek itp. na podstawie zgłoszeń.
  4. Prowadzenie systematycznej kontroli stanu sanitarnego obiektów, przedstawianie wniosków w tym zakresie Kierownikowi Obiektu.
  5. Prowadzenie systematycznej kontroli parametrów urządzeń obiektu oraz wody na podstawie dzienników pracy obiektu, przedstawianie wniosków w tym zakresie Kierownikowi Obiektu, raportowanie codzienne.
  6. Prowadzenie systematycznej kontroli pracy pracowników również w zakresie prowadzenia dzienników pracy m in. .ratownicy, przedstawianie wniosków w tym zakresie Kierownikowi Obiektu, raportowanie codzienne.
  7. Zbieranie informacji o potrzebach zakupu ubrań i obuwia roboczego, środków ochrony indywidualnej, wody i innych materiałów dla pracowników obiektu; uzyskiwanie od potencjalnych dostawców towarów i usług ofert; uzgadnianie z Kierownikiem Obiektu treści wniosków o dokonanie zakupów; kierowanie wniosków do akceptacji przez Dyrektora i Główną Księgową MOSiR.
  8. Zbieranie informacji o potrzebach zakupu materiałów, chemii basenowej, części zamiennych, narzędzi, urządzeń itp. w zakresie czynności wykonywanych przez pracowników zaplecza sportowego – sprzątających, sprzedawców biletów oraz administracji obiektu, a koniecznych do prawidłowego funkcjonowania obiektu; uzyskiwanie od potencjalnych dostawców towarów i usług ofert; uzgadnianie z Kierownikiem obiektu treści wniosków o dokonanie zakupów; kierowanie wniosków do akceptacji przez Dyrektora i Główną Księgową MOSiR.
  9. Dokonywanie na podstawie zaakceptowanych wniosków zamówień i nadzór nad ich prawidłową merytorycznie i terminowo realizacją.
  10. Opracowywanie założeń merytorycznych i organizacyjnych dostaw towarów w ramach przygotowań do ogłaszania przetargów na dostawy materiałów w zakresie czynności wykonywanych przez pracowników zaplecza sportowego – sprzątających, konserwatorów.
  11. Rozliczanie dziennych wpływów gotówkowych; nadzorowanie bezpiecznego odprowadzania pieniędzy do banku.
  12. Sporządzanie zestawień i analizy sprzedaży gotówkowej w obiekcie i jego elementach,
  13. Nadzór nad poprawnością funkcjonowania kas fiskalnych, utrzymywanie w tym zakresie bieżącego kontaktu z serwisem.
  14. Sporządzanie poleceń wystawienia faktur dla działu finansowo – księgowego.
  15. Sporządzanie zestawień i analizy dochodów z tytułu korzystania z niecek basenowych.
  16. Nadzór nad zgodnością z czynnymi umowami obecności na obiektach ulotek, banerów i innych nośników reklamy oraz nad umowami najmu lub dzierżawy.
  17. Sporządzanie projektów pism z zakresu powierzonych czynności do klientów.
  18. Prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących.
  19. Obsługa urządzeń biurowych.

 

* Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.

 

  1. Warunki pracy na stanowisku:

 

Obiekt krytej pływalni przy ul. Prószkowskiej będzie przystosowany dla osób poruszających się na wózkach.

Praca przy komputerze, wymaga stałych kontaktów z pracownikami, klientami i kontrahentami.

 

  1. W miesiącu wrześniu 2013 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł mniej niż 6 %.

 

6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)  dokumenty wymienione powyżej,

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458) i podpisem,

  1. list motywacyjny,
  2. kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.mosir.opole.pl) oraz  Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu ul. Barlickiego 13.
  3. dokument potwierdzający niepełnosprawność*

 

Kompletne aplikacje należy składać w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji ul. Barlickiego 13 w Opolu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko pracownik administracyjny, w terminie do dnia 12.11.2013 r. (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP), decyduje data faktycznego wpływu do jednostki.

           

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz  na tablicy informacyjnej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu, ul. Barlickiego 13.

 

*w przypadku osób niepełnosprawnych

 

Dyrektor

Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu

dr Sławomir Kożuszko

Załączniki do pobrania: 2013-10-29 09:24:24 - Ogłoszenie (63.00 kB)
2013-10-29 09:25:20 - Kwestionariusz (49.50 kB)

Ilość odwiedzin: 6804
Nazwa dokumentu: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu
Skrócony opis: Ogłoszenie o naborze pracownik ds. administracyjnych.
Podmiot udostępniający: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Anita Śrutwa
Osoba, która odpowiada za treść: Sławomir Kożuszko
Osoba, która wprowadzała dane: Anita Śrutwa
Data wytworzenia informacji: 2013-10-29 09:07:39
Data udostępnienia informacji: 2013-10-29 09:07:39
Data ostatniej aktualizacji: 2013-10-29 09:31:59

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner