MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W OPOLU
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
STANOWISKO DS. ADMINISTRACYJNYCH
2 etaty
- Wymagania niezbędne
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie/kraju Unii Europejskiej i/lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP *
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie wyższe
|
Kserokopia dyplomu
|
f) staż pracy min 2 lata
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie
o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
- Wymagania dodatkowe
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
- znajomość przepisów z zakresu:
- finansów publicznych
- prawa pracy
- bhp
- zamówień publicznych
- ustawy o sporcie
- ustawy o samorządzie gminnym
- gospodarki nieruchomościami
- ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym
- ustawy o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV.
|
b) wysoka kultura osobista
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV.
|
c) komunikatywność, sumienność, obowiązkowość, odpowiedzialność, zdyscyplinowanie, sumienność, rzetelność
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV.
|
d) obsługa komputera
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV.
|
e) znajomość języka obcego (j. angielski i/lub j. niemiecki)
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV.
|
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Sporządzanie projektów harmonogramu godzin pracy dla pracowników przed okresem rozliczeniowym.
- Sporządzanie wniosków dotyczących koniecznych korekt harmonogramu godzin pracy pracowników zaplecza sportowego – sprzątających, konserwatorów oraz sprzedawców biletów w okresie rozliczeniowym.
- Sporządzanie projektów harmonogramów godzin pracy obiektu z uwzględnieniem wynajmu i rezerwacji torów, niecek itp. na podstawie zgłoszeń.
- Prowadzenie systematycznej kontroli stanu sanitarnego obiektów, przedstawianie wniosków w tym zakresie Kierownikowi Obiektu.
- Prowadzenie systematycznej kontroli parametrów urządzeń obiektu oraz wody na podstawie dzienników pracy obiektu, przedstawianie wniosków w tym zakresie Kierownikowi Obiektu, raportowanie codzienne.
- Prowadzenie systematycznej kontroli pracy pracowników również w zakresie prowadzenia dzienników pracy m in. .ratownicy, przedstawianie wniosków w tym zakresie Kierownikowi Obiektu, raportowanie codzienne.
- Zbieranie informacji o potrzebach zakupu ubrań i obuwia roboczego, środków ochrony indywidualnej, wody i innych materiałów dla pracowników obiektu; uzyskiwanie od potencjalnych dostawców towarów i usług ofert; uzgadnianie z Kierownikiem Obiektu treści wniosków o dokonanie zakupów; kierowanie wniosków do akceptacji przez Dyrektora i Główną Księgową MOSiR.
- Zbieranie informacji o potrzebach zakupu materiałów, chemii basenowej, części zamiennych, narzędzi, urządzeń itp. w zakresie czynności wykonywanych przez pracowników zaplecza sportowego – sprzątających, sprzedawców biletów oraz administracji obiektu, a koniecznych do prawidłowego funkcjonowania obiektu; uzyskiwanie od potencjalnych dostawców towarów i usług ofert; uzgadnianie z Kierownikiem obiektu treści wniosków o dokonanie zakupów; kierowanie wniosków do akceptacji przez Dyrektora i Główną Księgową MOSiR.
- Dokonywanie na podstawie zaakceptowanych wniosków zamówień i nadzór nad ich prawidłową merytorycznie i terminowo realizacją.
- Opracowywanie założeń merytorycznych i organizacyjnych dostaw towarów w ramach przygotowań do ogłaszania przetargów na dostawy materiałów w zakresie czynności wykonywanych przez pracowników zaplecza sportowego – sprzątających, konserwatorów.
- Rozliczanie dziennych wpływów gotówkowych; nadzorowanie bezpiecznego odprowadzania pieniędzy do banku.
- Sporządzanie zestawień i analizy sprzedaży gotówkowej w obiekcie i jego elementach,
- Nadzór nad poprawnością funkcjonowania kas fiskalnych, utrzymywanie w tym zakresie bieżącego kontaktu z serwisem.
- Sporządzanie poleceń wystawienia faktur dla działu finansowo – księgowego.
- Sporządzanie zestawień i analizy dochodów z tytułu korzystania z niecek basenowych.
- Nadzór nad zgodnością z czynnymi umowami obecności na obiektach ulotek, banerów i innych nośników reklamy oraz nad umowami najmu lub dzierżawy.
- Sporządzanie projektów pism z zakresu powierzonych czynności do klientów.
- Prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących.
- Obsługa urządzeń biurowych.
* Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
- Warunki pracy na stanowisku:
Obiekt krytej pływalni przy ul. Prószkowskiej będzie przystosowany dla osób poruszających się na wózkach.
Praca przy komputerze, wymaga stałych kontaktów z pracownikami, klientami i kontrahentami.
- W miesiącu wrześniu 2013 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł mniej niż 6 %.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej,
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458) i podpisem,
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.mosir.opole.pl) oraz Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu ul. Barlickiego 13.
- dokument potwierdzający niepełnosprawność*
Kompletne aplikacje należy składać w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji ul. Barlickiego 13 w Opolu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko pracownik administracyjny, w terminie do dnia 12.11.2013 r. (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP), decyduje data faktycznego wpływu do jednostki.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu, ul. Barlickiego 13.
*w przypadku osób niepełnosprawnych
Dyrektor
Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu
dr Sławomir Kożuszko
Ilość odwiedzin: | 6804 |
Nazwa dokumentu: | Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu |
Skrócony opis: | Ogłoszenie o naborze pracownik ds. administracyjnych. |
Podmiot udostępniający: | Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu |
Osoba, która wytworzyła informację: | Anita Śrutwa |
Osoba, która odpowiada za treść: | Sławomir Kożuszko |
Osoba, która wprowadzała dane: | Anita Śrutwa |
Data wytworzenia informacji: | 2013-10-29 09:07:39 |
Data udostępnienia informacji: | 2013-10-29 09:07:39 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2013-10-29 09:31:59 |