logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Dyrektor 
Publicznego Gimnazjum nr 5 im. Aleksandra Kamińskiego
ul.Ozimska 48 w Opolu
Tel. 77 4231551
 
ogłasza nabór na stanowisko
 
referent ds. ksiegowości
 
1.      Adres jednostki:
 
Publiczne Gimnazjum nr 5 im. A. Kamińskiego
45-368Opole
      ul. Ozimska 48a
 
2.      Określenie stanowiska:
 
 referent ds. księgowości
 
3.      Wymiar etatu:
 
1/2 etatu (20 godzin tygodniowo)
 
4.      Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem
 
      Zgodnie z art.3 ustawy z dnia 22 marca 1990 o pracownikach samorządowych (Dz.U. z2001  
      r nr 142 poz.1593 z póź. zm.) pracownikiem samorządowym może być osoba która:
          - ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej
          - ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
          - nie była prawomocnie skazana za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko      
            działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko    
     wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe,
    - posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do   
      wykonywania obowiązków st.referenta ds. księgowości,
          - cieszy się nieposzlakowaną opinią,
    - posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
    - posiada wykształcenie co najmniej średnie preferowane ekonomiczne, uzupełniające ekonomiczne,   
      studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 3- letnia praktyka w   
       księgowości bądź wykształcenie średnie (średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna)  
      i co najmniej 3-letnia praktyka w księgowości.
 
5.   Wymagania dodatkowe:
 
- znajomość gospodarki finansowej jednostki budżetowej,
- znajomość ustawy o rachunkowości, o finansach publicznych,
- znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych,
- znajomość obsługi oraz umiejętność pracy w programie Finansowo – Księgowym -Vulcan,
- umiejętność biegłej obsługi komputera i pracy w środowisku Windows, Word, Excel, Internet,
- dobra organizacja pracy, rzetelność oraz komunikatywność, zdolność analitycznego myślenia,
- brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,
- umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, sumienność i rzetelność, dobra organizacja  
 czasu  pracy, komunikatywność, zaangażowanie, umiejętność logicznego myślenia,
- dokładność, systematyczność, odpowiedzialność,
- gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji,
- wysoka kultura osobista.
 
6.      Zakres zadań:
- kompletowanie dokumentów,
- sprawdzanie pod względem formalnym,
- dekretowanie i księgowanie dowodów,
- uzgadnianie i analizowanie kont syntetycznych i analitycznych w trakcie i po zakończeniu   
 każdego  miesiąca,
- uzgadnianie stanu zobowiązań i należności na koniec miesiąca,
- pomoc główniej księgowej przy rozliczaniu dokumentów związanych z projektami
 z Europejskich Funduszy Społecznych,
 
7.        Warunki pracy na danym stanowisku:
 
Praca w budynku Publicznego Gimnazjum nr 5 w Opolu przy ul. Ozimskiej 48a, parter. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, praca w godz. 800 – 1200, praca w zespole, kontakt bezpośredni lub telefoniczny z płatnikami.
 
8.   Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w PG-5 Opole:
 
Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6 %.
  
9. Wymagane dokumenty:
1.      CV.
2.      List motywacyjny.
3.      Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
4.      Kserokopie dokumentów poświadczających kwalifikacje.
5.      Kserokopie dokumentów poświadczających posiadanie wymaganego stażu zawodowego – świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, opinie.
6.      Kserokopie dokumentów poświadczających posiadanie kwalifikacji dodatkowych.
7.      Oświadczenie, że osoba nie była prawomocnie skazana za przestępstwa popełnione w sposób umyślny, nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, korzysta z pełni praw publicznych.
8.      Oświadczenie o stanie zdrowia i braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku  referenta ds. księgowości.
9.      Kserokopia dowodu osobistego.
10. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2002, Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)
Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
10.  Sposób i termin składania ofert:
 
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach, opatrzonych hasłem „ Nabór na stanowisko referent ds. księgowości” w sekretariacie Publicznego Gimnazjum Nr 5 im. Aleksandra Kamińskego 45-368 Opole, ul. Ozimska 48a lub przesłać listem na adres placówki do dnia20.09.2013 do godz. 1400.
 
11.  Inne informacje:
1.        O zachowaniu terminu decyduje data wpływu dokumentów do Publicznego Gimnazjum Nr 5  
       w Opolu. Oferty które wpłyną po terminie wyżej określonym nie będą rozpatrywane.
2.        Dokumenty nie kompletne nie będą rozpatrywane.
3.        O terminie i miejscu przeprowadzenia naboru na ww. stanowisko, kandydaci zostaną  
       powiadomieni indywidualnie.
4.        Wyniki naboru będą umieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej
       (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie PG 5 w Opolu.
     
Dyrektor Publicznego Gimnazjum Nr 5
im. Aleksandra Kamińskiego  
w Opolu
mgr Lucyna Dzikiewicz - Niski

Ilość odwiedzin: 4297
Nazwa dokumentu: Publiczne Gimnazjum Nr 5
Skrócony opis: Referent ds.księgowości
Osoba, która wytworzyła informację: Małgorzata Rodzeń
Osoba, która odpowiada za treść: Lucyna Dzikiewicz-Niski
Osoba, która wprowadzała dane: Małgorzata Rodzeń
Data wytworzenia informacji: 2013-09-06 12:37:03
Data udostępnienia informacji: 2013-09-06 12:37:03
Data ostatniej aktualizacji: 2013-09-06 12:42:00

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner