Zarządzenie nr OR.I- 0151-577/2005
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 5 października 2005 r.
w sprawie: powołania komisji przetargowej do spraw najmu mienia komunalnego.
Na podstawie Zarządzenia Nr OR.I l - 0155/745/2003 Prezydenta Miasta Opola z dnia 31 grudnia 2003 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży, najmu i dzierżawy mienia komunalnego -w celu wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem wyznaczonego na dzień 13 października 2005 r. l przetargu ustnego nieograniczonego o nabycie prawa do zawarcia umowy najmu lokalu użytkowego o pow. 1.069,05 m2 położonego w Opolu przy ul. Damrota 1 postanawiam:
§1
Wyznaczyć skład osobowy Komisji Przetargowej:
1. Anna Bystrzykowska - przewodnicząca Komisji Przetargowej
inspektor Wydziału Inwestycji Miejskich -Referat Przetargów i Zamówień Publicznych
2. Izabella Kiczka-Szostak - przedstawiciel Wydziału Lokalowego
kierownik Referatu Eksploatacji Zasobów Gminnych członek komisji przetargowej
3. Elżbieta Lach - przedstawiciel Wydziału Lokalowego
inspektor członek komisji przetargowej
4. Grzegorz Kowalewicz --przedstawiciel Sp. z o.o.