ZARZĄDZENIE NR OR.I-0151-578/2005
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 5 października 2005 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadania:
Zadanie I
Utrzymanie nawierzchni jezdni dróg powiatowych na terenie miasta Opola w 2006r.
Zadanie II
Utrzymanie i budowa nawierzchni chodnikowych przy drogach krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych na terenie miasta Opola w 2006r.
Na podstawie art. 19 ust. 1 i 3, art.20 oraz art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z póź. zm) postanawiam:
§ 1
powołać komisję przetargową w składzie:
1. Jerzy PRZYGRODZKI – przewodniczący komisji – Naczelnik Wydziału Inwestycji Miejskich.
2. Helena STASIKIEWICZ – zastępca przewodniczącego komisji – Kierownik Działu Eksploatacji Miejskiego Zarządu Dróg.
3. Andrzej WASILENKO – sekretarz Komisji – pracownik Referatu Przetargów i Zamówień Publicznych.
Komisji powierzam pełen zakres zadań określonych art. 20 ustawy Prawo zamówień publicznych.
§ 2
Realizację zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Miejskich - Referatowi Przetargów i Zamówień Publicznych i Miejskiemu Zarządowi Dróg.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydenta Miasta
Arkadiusz Karbowiak
Z-ca Prezydenta Miasta