ZARZĄDZENIE NR OR.I-0151-587/2005
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 12 października 2005 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadania: Remont ośmiu pokoi w budynku Ratusza w Opolu
Na podstawie art. 19 ust. 1 i 3, art.20 oraz art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z póź. zm) postanawiam:
§ 1
powołać komisję przetargową w składzie:
1. Jerzy PRZYGRODZKI – przewodniczący komisji – Naczelnik Wydziału Inwestycji Miejskich.
2. Wojciech ŁOTECKI – zastępca przewodniczącego komisji – Kierownik Referatu Administracji.
3. Agata KLEMCZAK - pracownik Wydziału Administracyjno-Gospodarczego.
4. Andrzej WASILENKO – sekretarz Komisji – pracownik Referatu Przetargów i Zamówień Publicznych.
Komisji powierzam pełen zakres zadań określonych art. 20 ustawy Prawo zamówień publicznych.
§ 2
Realizację zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Miejskich - Referatowi Przetargów i Zamówień Publicznych i Wydziałowi Administracyjno-Gospodarczemu Urzędu Miasta Opola.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydenta Miasta
Arkadiusz Karbowiak
Z-ca Prezydenta Miasta