ZARZĄDZENIE NR OR.I-0151-592/2005
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 17 października 2005 r.
w sprawie dokonania zmian w planie wydatków budżetu miasta Opola
na 2005 rok w ramach tego samego działu.
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r.
o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, zm. z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203, z 2004 r. Nr 172, poz. 1441) oraz § 15 ust. 1 uchwały Rady Miasta Opola Nr XL/413/04 z dnia 16 grudnia 2004 r. w sprawie uchwalenia budżetu miasta Opola na 2005 rok – Prezydent Miasta Opola postanawia:
§ 1
Dokonać zmian w planie wydatków budżetu miasta Opola na 2005 rok między paragrafami w ramach tego samego działu:
Dział 600 – Transport i łączność -
Rozdział 60015 – Drogi publiczne w miastach na prawach powiatu -
w tym:
- Remonty, modernizacje i utrzymanie dróg + 801.151 zł
§ 4300 – Zakup usług pozostałych + 801.151 zł
- Wykonanie projektu i budowa ekranów akustycznych przy Obwodnicy
Północnej - od ul.Gminnej - 300.000 zł
§ 6050 – Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych - 300.000 zł
- Przebudowa skrzyżowania ulic Spychalskiego - Pl.Piłsudskiego
- Wrocławskiej w Opolu wraz z budową sygnalizacji świetlnej - 204.956 zł
§ 6050 – Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych - 204.956 zł
- Przebudowa ul.Krapkowickiej – etap I - 217.000 zł
§ 6050 – Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych - 217.000 zł
- Remont mostu Piastowskiego - 9.195 zł
§ 4270 – Zakup usług remontowych - 9.195 zł
- Przebudowa przepustu na ul. Partyzanckiej - 70.000 zł
§ 4270 – Zakup usług remontowych - 70.000 zł
Rozdział 60016 – Drogi publiczne gminne + 53.000 zł
w tym:
- Remonty, modernizacje i utrzymanie dróg + 194.339 zł
§ 4300 – Zakup usług pozostałych + 194.339 zł
- Budowa pętli autobusowej MZK przy ul.Częstochowskiej - 7.799 zł
§ 6050 – Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych - 7.799 zł
- Modernizacja ul.Styki wraz z budową kanalizacji deszczowej - 540 zł
§ 6050 – Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych - 540 zł
- Budowa ścieżki rowerowej na ul.Luboszyckiej – odc. od ul.Chabrów
do ronda - 133.000 zł
§ 4270 – Zakup usług remontowych - 133.000 zł
Rozdział 60017 – Drogi wewnętrzne - 53.000 zł
- Budowa parkingu na Wyspie Bolko wraz z przebudową dróg dojazdowych - 53.000 zł
§ 6050 – Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych - 53.000 zł
Dział 630 – Turystyka -
Rozdział 63001 – Ośrodki informacji turystycznej -
- Miejska Informacja Turystyczna – wydatki bieżące -
§ 4010 – Wynagrodzenia osobowe pracowników - 5.000 zł
§ 4300 – Zakup usług pozostałych + 5.000 zł
Dział 750 – Administracja publiczna -
Rozdział 75023 – Urzędy gmin (miast i miast na prawach powiatu) -
- Wydatki bieżące -
§ 4140 – Wpłaty na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób
Niepełnosprawnych + 18.000 zł
§ 4210 – Zakup materiałów i wyposażenia - 18.000 zł
Dział 754 – Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa -
Rozdział 75416 – Straż Miejska -
- Straż Miejska – wydatki bieżące -
§ 3020 – Nagrody i wydatki osobowe niezaliczone do wynagrodzeń - 3.700 zł
§ 4170 – Wynagrodzenia bezosobowe + 3.700 zł
Dział 852 – Pomoc społeczna -
Rozdział 85201 – Placówki opiekuńczo-wychowawcze -
- Dom Dziecka – wydatki bieżące -
§ 4210 – Zakup materiałów i wyposażenia + 3.700 zł
§ 4220 – Zakup środków żywności - 4.700 zł
§ 4230 – Zakup leków i materiałów medycznych + 300 zł
§ 4240 – Zakup pomocy naukowych, dydaktycznych i książek + 700 zł
Dział 853 – Pozostałe zadania w zakresie polityki społecznej -
Rozdział 85321 – Zespoły do spraw orzekania o niepełnosprawności -
- Wydatki na zadania bieżące z zakresu administracji rządowej oraz
inne zadania zlecone ustawami realizowane przez powiat -
§ 4010 – Wynagrodzenia osobowe pracowników - 2.000 zł
§ 4040 – Dodatkowe wynagrodzenie roczne - 383 zł
§ 4210 – Zakup materiałów i wyposażenia + 2.383 zł
Dział 900 – Gospodarka komunalna i ochrona środowiska -
Rozdział 90095 – Pozostała działalność -
w tym:
- Usuwanie odpadów z terenów gminy - 2.500 zł
§ 4300 – Zakup usług pozostałych - 2.500 zł
- Operaty wykonywane przez biegłych i rzeczoznawców w zakresie
ochrony środowiska - 5.000 zł
§ 4300 – Zakup usług pozostałych - 5.000 zł
- Badania dotyczące ochrony środowiska + 7.500 zł
§ 4300 – Zakup usług pozostałych + 7.500 zł
§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Prezydent Miasta
Ryszard Zembaczyński