|
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W OPOLU 45-071 Opole, ul. Armii Krajowej 36 ogłasza nabór na:
wolne urzędnicze stanowisko pracy STARSZY INSPEKTOR
w Zespole ds. Kontroli i Egzekucji w wymiarze 1 etatu
-
Wymagania dla kandydatów ubiegających się o w/w stanowiska:
-
obywatelstwo polskie,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz do korzystania z pełni praw publicznych,
-
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
posiada nieposzlakowaną opinię,
-
wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów
o szkolnictwie wyższym,
-
co najmniej 4-letnie doświadczenie zawodowe w pracy związanej z egzekucją w administracji publicznej.
-
bardzo dobra znajomość ustawy o egzekucji w administracji, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o pomocy społecznej,
-
umiejętność interpretacji przepisów prawa,
-
umiejętność organizacji i planowania pracy,
-
zdolność kreatywnego i analitycznego myślenia,
-
aktywność w działaniu, samodzielność, sumienność i rzetelność w wykonywaniu zadań,
-
odporność na stres,
-
umiejętność negocjacji,
-
umiejętność obsługi komputera.
-
Główne obowiązki na w/w stanowiskach:
-
Windykacja należności cywilnoprawnych Ośrodka:
-
wysyłanie wezwań do zapłaty, wezwań ostatecznych przesądowych,
-
przygotowywanie dokumentów źródłowych i windykacyjnych oraz wykazu niespłaconych zaległości celem podjęcia postępowania sądowego o zapłatę i wszczęcia egzekucji komorniczej,
-
współpraca z prawnikami Ośrodka w zakresie monitorowania przebiegu postępowań o przymusowe wyegzekwowanie należności i uskuteczniania procesu egzekucji,
-
współpraca z komórkami organizacyjnymi Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu, organami i instytucjami publicznymi w zakresie ustalania danych o dłużnikach niezbędnych do prowadzenia skutecznej windykacji,
-
windykacja pozostałych należności, w szczególności opłat za pobyt dziecka w pieczy zastępczej, świadczeń nienależnie pobranych:
-
wystawianie upomnień, ponagleń przedegzekucyjnych,
-
wystawianie tytułów wykonawczych,
-
sporządzanie ewidencji wystawionych tytułów wykonawczych,
-
kierowanie tytułów wykonawczych wraz z ewidencją do właściwych organów egzekucyjnych,
-
aktualizacja tytułów wykonawczych skierowanych do egzekucji administracyjnej,
-
wysyłanie zapytań o stan przebiegu postępowania egzekucyjnego,
-
przygotowanie i przekazanie do biura informacji gospodarczej informacji o powstaniu zaległości z tytułu ponoszenia opłaty za pobyt dziecka w pieczy zastępczej przez rodziców,
-
podejmowanie działań przedsądowych (monitoring telefoniczny, elektroniczny, korespondencyjny),
-
przeprowadzanie rozmów i negocjacji z dłużnikami w zakresie ostatecznego terminu spłaty należności wraz z odsetkami, przed podjęciem czynności zmierzających do przymusowego wyegzekwowania należności,
-
prowadzenie teczek windykacyjnych zawierających dokumenty dotyczące przebiegu prowadzonego postępowania o przymusowe wyegzekwowanie należności wobec poszczególnych dłużników,
-
korespondencja i obsługa informacyjna dłużników w zakresie prowadzonych spraw windykacyjnych,
-
wnioskowanie o umorzenie z urzędu nieściągalnych należności pieniężnych, po uprzednim uzyskaniu opinii prawnej,
-
sporządzanie planów i raportów dotyczących realizacji czynności windykacyjnych.
-
Warunki pracy na w/w stanowiskach:
praca w budynku B Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu, przy ul. Armii Krajowej 36, wysoki parter, zamontowany przy schodach wejściowych podjazd dla osób niepełnosprawnych, łazienka dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Praca w wymiarze 1 etatu, wysiłek umysłowy, lekka siedząca, wymagająca dobrej ostrości wzroku- obsługa komputera.
-
Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim
Ośrodku Pomocy Rodzinie w Opolu:
procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Opolu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu lutym 2013r. wynosił powyżej 6%.
-
Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny,
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór do pobrania w Dziale Organizacyjnym i Kadr pokój nr 20 lub ze strony internetowej Ośrodka www.mopr.opole.pl ),
-
kserokopia dowodu osobistego – dla potwierdzenia obywatelstwa polskiego,
-
dokumenty poświadczające posiadanie wymaganego wykształcenia,
-
dokumenty poświadczające posiadanie wymaganego stażu zawodowego – świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu itp.,
-
ewentualnie inne dokumenty poświadczające posiadanie kwalifikacji dodatkowych,
-
oświadczenie, że osoba nie była prawomocnie skazana za przestępstwa popełnione w sposób umyślny, nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, korzysta z pełni praw publicznych, (do podpisania we wzorze kwestionariusza, o którym mowa w pkt. 2),
-
oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych Dz.U. 2002, Nr101, poz. 926 z późn. zm. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych Dz. U. 2009, Nr 157, poz. 1241 z późn. zm (do podpisania we wzorze kwestionariusza, o którym mowa w pkt. 2).
VI. Sposób i termin składania ofert:
Dokumenty należy składać: w zamkniętej kopercie, opisanej imieniem i nazwiskiem, adresem, telefonem kontaktowym osoby składającej ofertę z adnotacją „Nabór na stanowisko urzędnicze- Starszy inspektor w MOPR w Opolu”, w sekretariacie w siedzibie MOPR w Opolu (pokój 25) lub przesłać listem na adres ośrodka: 45-071 Opole, ul. Armii Krajowej 36, w terminie do dnia 25 marca 2013r. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu. Oferty które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
VII. Inne informacje:
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu, I Piętro.
Niewykorzystane oferty zostaną komisyjnie zniszczone.
Opole, dn. 12 marca 2013r.
Dyrektor MOPR w Opolu
mgr Zdzisław Markiewicz
Ilość odwiedzin: | 5803 | Nazwa dokumentu: | Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu | Skrócony opis: | Nabór na: wolne urzędnicze stanowisko pracy STARSZY INSPEKTOR w Zespole ds. Kontroli i Egzekucji w wymiarze 1 etatu | Podmiot udostępniający: | Justyna Raj | Osoba, która wytworzyła informację: | Justyna Raj | Osoba, która odpowiada za treść: | Justyna Raj | Osoba, która wprowadzała dane: | Dariusz Dzierżak | Data wytworzenia informacji: | 2013-03-12 12:25:19 | Data udostępnienia informacji: | 2013-03-12 12:25:19 | Data ostatniej aktualizacji: | 2013-03-12 12:30:29 |
Wersja do wydruku... Rejestr zmian...
|