logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


 MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W OPOLU

45-071 Opole, ul. Armii Krajowej 36
ogłasza nabór na:
wolne urzędnicze stanowisko pracy
STARSZY REFERENT
 
w Dziale Opieki nad Rodziną i Dzieckiem
w Zespole ds. Świadczeń
w wymiarze 1 etatu
 
  1. Wymagania dla kandydatów ubiegających się o w/w stanowiska:
  • niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz do korzystania z pełni praw publicznych,
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. posiada nieposzlakowaną opinię,
  5. wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów
o szkolnictwie wyższym o kierunku prawo lub administracja,
  1. doświadczenie w pracy o podobnym charakterze,
 
  • dodatkowe:
  1. dobra znajomość zasad kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o pomocy społecznej,
  2. umiejętność interpretacji przepisów prawa,
  3. umiejętność organizacji i planowania pracy,
  4. zdolność kreatywnego i analitycznego myślenia,
  5. aktywność w działaniu, samodzielność, sumienność i rzetelność w wykonywaniu zadań, wysoka kultura osobista,
  6. odporność na stres,
  7. umiejętność negocjacji,
  8. umiejętność obsługi komputera.
 
  1. Główne obowiązki na w/w stanowiskach:
  1. prowadzenie postępowań oraz przygotowywanie decyzji w sprawach dotyczących:
  1. świadczeń przysługujących rodzinom zastępczym, prowadzącym rodzinny domu dziecka,
  2. udzielania pomocy na kontynuowanie nauki, zagospodarowanie oraz usamodzielnianie osobom usamodzielniającym się,
  3. kierowania osób usamodzielnianych do korzystania z pobytu i wsparcia w  mieszkaniu chronionym,
  4. opłaty za pobyt dziecka w pieczy zastępczej,
  1. sporządzanie umów oraz aneksów do umów z zawodowymi rodzinami zastępczymi, rodzinami wspierającymi, pomocowymi, a takżez osobami prowadzącymi rodzinne domy dziecka,
  2. sporządzanie i realizacja porozumień z powiatami właściwymi w sprawie przyjęcia dziecka oraz warunków jego pobytu i wysokości wydatków na jego opiekę i wychowanie i warunków zwrotu tych wydatków,
  3. sporządzanie list wypłat, poleceń przelewów, przekazów pocztowych świadczeń dla rodzin zastępczych, prowadzących rodzinne domy dziecka oraz rodzin pomocowych, wychowanków rodzin zastępczych, całodobowych placówek opiekuńczo-wychowawczych i innych placówek opieki całodobowej zgodnie z wydana decyzją administracyjną,
  4. sporządzanie poleceń przelewów dotyczących ponoszenia wydatków związanych z pobytem dzieci w pieczy zastępczej zgodnie z zawartymi porozumieniami,
  5. opisywanie dokumentacji dotyczącej rozliczeń, w tym z zawartych umów i wydanych decyzji,
  6. kompletowanie dokumentacji, sporządzanie pism i kierowanie odwołań zgodnie z KPA do organów odwoławczych,
  7. wystawianie zaświadczeń o pobieranych świadczeniach dla klientów, sądu , policji i innych uzasadnionych przepisami prawa,
  8. wprowadzanie danych do bazy danych systemu informatycznego POMOST oraz modyfikowanie i przetwarzanie tych danych,
  9. sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych:
  1. z zakresu wspierania rodziny,
  2. z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej.
 
  1. Warunki pracy na w/w stanowiskach:
praca w budynku B Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu, przy ul. Armii Krajowej 36, wysoki parter, zamontowany przy schodach wejściowych podjazd dla osób niepełnosprawnych, łazienka dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Praca w wymiarze 1 etatu, wysiłek umysłowy, lekka siedząca, wymagająca dobrej ostrości wzroku- obsługa komputera.
 
  1. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku
Pomocy Rodzinie w Opolu:
procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Opolu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu lipcu 2012r. wynosił powyżej 6%.
 
  1. Wymagane dokumenty:
  1. list motywacyjny,
  2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór do pobrania w Dziale Organizacyjnym i Kadr pokój nr 20 lub ze strony internetowej Ośrodka www.mopr.opole.pl ),
  3. kserokopia dowodu osobistego – dla potwierdzenia obywatelstwa polskiego,
  4. dokumenty poświadczające posiadanie wymaganego wykształcenia,
  5. ewentualnie dokumenty poświadczające posiadanie stażu zawodowego – świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu itp.,
  6. ewentualnie dokumenty poświadczające posiadanie kwalifikacji dodatkowych,
  7. oświadczenie, że osoba nie była prawomocnie skazana za przestępstwa popełnione w sposób umyślny, nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, korzysta z pełni praw publicznych, (do podpisania we wzorze kwestionariusza, o którym mowa w pkt. 2),
  8. oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych Dz.U. 2002, Nr101, poz. 926 z późn. zm. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych Dz. U. 2009, Nr 157, poz. 1241 z późn. zm (do podpisania we wzorze kwestionariusza, o którym mowa w pkt. 2).
 
 
VI. Sposób i termin składania ofert:
Dokumenty należy składać: w zamkniętej kopercie, opisanej imieniem i nazwiskiem, adresem, telefonem kontaktowym osoby składającej ofertę z adnotacją „Nabór na stanowisko urzędnicze- Starszy Referent w DRD, ZŚ w MOPR w Opolu”, w sekretariacie w siedzibie MOPR w Opolu (pokój 25) lub przesłać listem na adres ośrodka: 45-071 Opole, ul. Armii krajowej 36, w terminie do dnia 11 lutego 2013r. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu. Oferty które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
 
VII. Inne informacje:
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu, I Piętro.
Niewykorzystane oferty zostaną komisyjnie zniszczone.
 
 
Opole, dn. 1 lutego 2013r.
 
Dyrektor MOPR w Opolu
mgr Zdzisław Markiewicz

Ilość odwiedzin: 7909
Nazwa dokumentu: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu
Skrócony opis: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W OPOLU 45-071 Opole, ul. Armii Krajowej 36 ogłasza nabór na: wolne urzędnicze stanowisko pracy STARSZY REFERENT w Dziale Opieki nad Rodziną i Dzieckiem w Zespol
Podmiot udostępniający: Justyna Raj
Osoba, która wytworzyła informację: Justyna Raj
Osoba, która odpowiada za treść: Justyna Raj
Osoba, która wprowadzała dane: Dariusz Dzierżak
Data wytworzenia informacji: 2013-02-01 14:22:39
Data udostępnienia informacji: 2013-02-01 14:22:39
Data ostatniej aktualizacji: 2013-02-01 14:27:05

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner