logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


 

Prezydent Miasta Opola ogłasza konkurs ofert na wspieranie realizowanych przez organizacje pozarządowe i inne uprawnione podmioty zadań publicznych w dziedzinie sportu w 2013 roku

 

 

I.       Rodzaj zadań wraz z wysokością środków publicznych przeznaczonych na ich realizację.

 

 

1. wspieranie realizacji zadania „Organizacja imprez sportowych i sportowo- rekreacyjnych na terenie Opola o zasięgu międzynarodowym, krajowym i lokalnym w I półroczu 2013r”.

 

2. wspieranie realizacji zadania „ Prowadzenie pozalekcyjnych zajęć sportowych w ramach programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych”.

 

3. wspieranie realizacji zadania „Przygotowanie do udziału i udział klubów sportowych we współzawodnictwie sportowym seniorów organizowanym lub prowadzonym przez właściwy Polski Związek Sportowy lub podmiot działający z jego upoważnienia”.

 

a) Łączna wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania 1  w  okresie styczeń – czerwiec 2013 – 135.000 zł. Maksymalna kwota dotacji na realizację zadania wynosi 30.000 zł, nie więcej niż 80% kosztów realizacji zadania.

b) Łączna wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania 2650.000 zł. Maksymalna kwota dotacji na realizację zadania wynosi 40.000 zł, nie więcej niż 90 % kosztów realizacji zadania.

c) Łączna wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania 31.730.000 zł, nie więcej niż 80 % kosztów realizacji zadania.

 

 

 

 

II.    Termin składania ofert

 

 

Wypełnione oferty wraz z załącznikami wg wzorów określonych w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 15 grudnia 2010 roku ( Dz. U. z 2011r Nr 6, poz. 25) należy składać w nieprzekraczalnym terminie 21 dni od daty ukazania się ogłoszenia (tj. do 20 grudnia 2012 r.) na adres: Urząd Miasta Opola, Wydział Kultury, Sportu i Turystyki, 45- 015, Opole, Rynek – Ratusz. W przypadku przesłania oferty wraz z  dokumentami pocztą decyduje data jej wpływu do Kancelarii Urzędu Miasta. 

Oferty wraz z kompletem załączników winny być złożone w kopercie oznaczonej w następujący sposób: „Konkurs ofert sport – 2013”

Oferty złożone po wyznaczonym terminie pozostaną bez rozpatrzenia.

 

Szczegóły w załącznikach

 

Za treść oraz terminy procedowania w konkursie odpowiada Wydział Kultury, Sportu i Turystyki.

Załączniki do pobrania: 2012-11-29 12:45:15 - regulamin (57.00 kB)
2012-11-29 12:45:35 - zarządzenie (25.50 kB)

Nazwa dokumentu: Konkurs Sport 2013
Skrócony opis: Prezydent Miasta Opola ogłasza konkurs ofert na wspieranie realizowanych przez organizacje pozarządowe i inne uprawnione podmioty zadań publicznych w dziedzinie sportu w 2013 roku.
Osoba, która wytworzyła informację: Przemysław Parkitny
Osoba, która odpowiada za treść: Przemysław Parkitny
Osoba, która wprowadzała dane: Przemysław Parkitny
Data wytworzenia informacji: 2012-11-29 12:43:36
Data udostępnienia informacji: 2012-11-29 12:43:36
Data ostatniej aktualizacji: 2012-11-29 12:45:45

Wersja do wydruku...

corner   corner