Wydział Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej
Urzędu Miasta Opola informuje, iż w terminie od 17 października do 4 listopada 2012 r. będą przeprowadzone konsultacje społeczne z organizacjami pozarządowymi i innymi uprawnionymi podmiotami dotyczące projektu: „Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Opola” .
Wszelkie uwagi i opinie dotyczące ww. projektu należy przekazywać w terminie wskazanym w ogłoszeniu tj. do dnia 4 listopada 2012 r.:
1) na piśmie drogą pocztową do Urzędu Miasta Opola
Wydział Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej
Urzędu Miasta Opola
Rynek – Ratusz; 45-015 Opole
lub
2) pocztą elektroniczną na adres e-mail: Itgk@um.opole.pl
Uwagi i opinie powinny obejmować w szczególności odniesienie do zapisów konsultowanego projektu wraz z propozycją zmian i ich uzasadnieniem oraz pełną nazwę organizacji pozarządowej lub innego uprawnionego podmiotu, adres siedziby, numer z rejestru, numer REGON, dane kontaktowe osoby upoważnionej do reprezentacji organizacji. W przypadku mieszkańców miasta Opola imię nazwisko i adres oraz telefon, opcjonalnie adres email.
Projekt regulaminu znajduje się w załączniku do pobrania.