logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Przedszkole Publiczne Nr 30
w Opolu

 

 

Informacje o jednostce:
 
 
nazwa szkoły:                                     Przedszkole Publiczne Nr 30 „Gosławickie Słoneczko”
adres:                                                  45 – 302 Opole, ul. Wiejska 77
tel. / fax                                                774638002
e-mail:                                                biuro@pp30.pl
dyrektor                                              Renata Bodura
główny księgowy                              Helena Biernacka
podmiot udostępniający dane       Przedszkole Publiczne Nr 30 „Gosławickie Słoneczko”
odpowiedzialny za treść                  Renata Bodura
 
 
 
 
 

Majątek

 

środki trwałe                                      112034,31

pozostałe wyposażenie                      75518,40

 

Budżet -  wg stanu na 31.12.2012

 

płace i pochodne                                465080,97

odpis na ZFSS                                     21000,00

 

Wydzielony rachunek dochodów własnych, o którym mowa w art. 223 ust.1 ustawy o finansach publicznych              121314,97

 

Plan na 2013

Wynagrodzenia i pochodne               449870,00

Odpis na ZFSS                                  20600,00

Pozostałe                                              642,00

 

Wydzielony rachunek dochodów własnych, o którym mowa w art. 223 ust.1 ustawy o finansach publicznych

Dochody                                            173300,00

Wydatki                                             173300,00

Środki trwałe                                     109033,31

Pozostałe wyposażenie                        97248,73

Wartości niematerialne i prawne            9600,68

    

Wykaz regulaminów:

1.      Regulamin pracy;

2.      Regulamin organizacyjny;

3.      Regulamin wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w Przedszkolu Publicznym Nr 30 w Opolu;

4.      Regulamin przeprowadzania okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników PP30;

5.      Regulamin naboru na wolne stanowiska administracji, w tym na stanowiska kierownicze;

6.      Regulamin Zakładowego Funduszu Zdrowotnego;

7.      Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;

8.      Regulamin Rady Pedagogicznej;

9.      Regulamin Rady Rodziców;

10. Dokumentacja przyjętych zasad rachunkowości i obiegu dokumentów, zawierająca m.in.:

·         Instrukcję obiegu i kontroli dokumentów księgowych;

·         Instrukcję kasową;

·         Instrukcję inwentaryzacyjną;

·         Instrukcję kancelaryjną,

·         Instrukcję magazynową;

12. Regulamin udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro;

13. Regulamin funkcjonowania kontroli zarządczej;

14. Procedura przebiegu gromadzenia danych do systemu informacji oświatowej;

15. Procedury postępowania w przypadku zdarzenia podczas wycieczki lub spaceru, zdarzenia w sali lub w ogrodzie;

16. Procedura przyprowadzania i odbierania dzieci;

Regulaminy i procedury znajdują się w gabinecie dyrektora i głównej księgowej.

 

Regulaminy i instrukcje znajdują się w gabinecie dyrektora przedszkola

 

Rejestry, ewidencje, archiwa:

Rejestry:

·         Rejestr emerytów i rencistów PP 30,

·         Rejestr zarządzeń dyrektora,

·         Rejestr wychowanków

Ewidencje:

·         Ewidencja czasu pracy,

·         Ewidencja osób zatrudnionych w przedszkolu,

·         Ewidencja badań okresowych,

·         Ewidencja odzieży ochronnej,

·         Ewidencja środków trwałych,

·         Ewidencja pozostałych środków trwałych,

·         Ewidencja materiałów niskocennych,

·         Ewidencja księgozbioru,

·         Ewidencja druków ścisłego zarachowania.

Archiwa:

W przedszkolu znajduje się zakładowa składnica akt, w której przechowuje się dokumentację:

·         księgową,

·         pedagogiczną,

·         techniczną,

·         płacowo-kadrową.

Dokumenty ułożone są według jednolitego rzeczowego wykazu akt dla szkół i placówek oświatowych miasta Opola.

 

Zamówienia publiczne

 

Przedszkole nie prowadzi aktualnie postępowania o zamówienie publiczne

 

Kontrole – wszystkie protokoły z przeprowadzonych kontroli znajdują się w gabinecie dyrektora przedszkola

 

L.p.

Termin kontroli

Instytucja kontrolująca

Cel kontroli

1.

27.01.2011

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Opolu

 

Urzędowa kontrola żywności;

2.

23.12.2011

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Opolu

Ocena stanu sanitarnego przedszkola

 

3.

2-17.02.2012

Urząd Miasta Opola

Wydział Budżetu

Kontrola w zakresie:

-gospodarki finansowej za 2011r.

4.

14.02.2012

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Opolu

Kontrola stanu sanitarno-higienicznego obiektu, urzędowa kontrola żywności;

5.

09.05.2012r

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Opolu

 Kontrola tematyczna

6.

05.06.2013r.

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Opolu

Kontrola stanu sanitarno-higienicznego obiektu

 

 

Przyjmowanie i załatwianie spraw:

Miejsce, dni i godziny  przyjmowania interesantów:

·         Gabinet Dyrektora

·         Gabinet Intendenta

Dni i godziny przyjęć:

·         Dyrektor – poniedziałek 15.30-16.30

·         Intendent - codziennie 8.00-14.00.

 

Sposób przyjmowania i załatwiania spraw:

 Obowiązuje forma pisemna, załatwianie ustne może być stosowane tylko wtedy, gdy przemawia za tym interes stron a przepisy nie stoją na przeszkodzie.

 

System kancelaryjny obowiązujący w jednostce:

Korespondencja może być przekazana odbiorcy w postaci pisma wysyłanego: przesyłką listową, faksem, na nośniku informatycznym, pocztą elektroniczną.

-  Sprawy załatwia się według kolejności ich wpływu i stopnia pilności. Każdą sprawę załatwia się oddzielnym pismem bez łączenia jej z inną sprawą nie mającą z nią bezpośredniego związku. Sprawy nie załatwione ostatecznie w ciągu danego roku załatwia się w roku następnym.

 

Załączniki do pobrania: 2005-05-31 13:18:35 - Regulamin Wynagradzania (107.50 kB)
2012-11-21 11:31:58 - Struktura Organizacyjna (34.50 kB)
2014-03-13 10:39:48 - Statut Jednostki (119.50 kB)
2014-03-13 10:40:32 - Zmiany do statutu (35.00 kB)

Nazwa dokumentu: PP Nr 30
Podmiot udostępniający: Przedszkole Publiczne Nr 30 w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Dyrektor: mgr Renata Bodura
Osoba, która odpowiada za treść: Dyrektor: mgr Renata Bodura
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Watraszyńska
Data wytworzenia informacji: 2003-06-30 14:25:00
Data udostępnienia informacji: 2003-06-30 14:25:00
Data ostatniej aktualizacji: 2014-09-12 12:02:01

Wersja do wydruku...

corner   corner