logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Przedszkole Publiczne Nr 29
w Opolu

 

 

Informacje o jednostce :

- nazwa przedszkola: Przedszkole Publiczne Nr 29

- adres: 45-858 Opole, ul.Kasprzaka 1

- nr telefonu: 077/ 4743-584

- fax: 077/ 4743-584

- e-mail: p29_op@rubikon.pl

- adres strony www: brak

skrzynka podawcza:  http://epuap.gov.pl/kup/searchContentServlet?nazwaOpisu=Skargi,+wnioski,+zapytania+do+urzedu&idPodmiotu=pp29op

- dyrektor: mgr Agnieszka Milenkiewicz

- wicedyrektor: brak

- główny księgowy: Wanda Balsewicz

- inne stanowiska kierownicze wraz z nazwiskami osób zajmujących je: brak

- podmiot udostępniający dane : Przedszkole Publiczne Nr 29 w Opolu

- odpowiedzialny za treść : mgr Agnieszka Milenkiewicz

 

 

 

Majątek ( najważniejsze składniki i kwoty ) brutto        775054,12

     w tym :

     grupa 1   budynek                                                            695423,00

     grupa 2    ogrodzenie                                                        31607,60

     grupa 4    zestawy komputerowe                                     14371,73

     grupa 6    dźwigi                                                              18762,00

     grupa 8   wyparzacze, obieraczki ,patelnie El.                14889,79

       Pozostałe środki trwałe w użytkowaniu                         66276,87

       Zbiory biblioteczne                                                          3638,59

       Wartości niematerialno – prawne (programy)                  2535,00

 

 

Budżet:

 

 

Budżet (najważniejsze składniki i kwoty na rok bieżący) 520200,00

     w tym :

     wynagrodzenia                                                                   498100,00

     pozostałe                                                                              22100,00

      Dochody własne                                                                  151400,00

 

Wykaz regulaminów:1. Regulamin ZFŚS w PP Nr 29 w Opolu - kancelaria

 

2. Regulamin Wynagradzania pracowników nie będących n-lami zatrudnionych
w PP Nr 29 w Opolu - kancelaria

3. Regulamin Premiowania pracowników nie będących n-lami zatrudnionych
w PP Nr 29 w Opolu - kancelaria

4. Regulamin Przedszkola Publicznego Nr 29 w Opolu - kancelaria

5. Regulamin Pracy PP Nr 29 w Opolu - kancelaria

6. Regulamin udzielania pomocy zdrowotnej dla n-li, byłych pracowników - emerytów i rencistów - kancelaria

7. Regulamin Rady Pedagogicznej - kancelaria

8. Regulamin przyznawania nagród Dyrektora n-lom PP Nr 29 w Opolu - kancelaria

9. Regulamin przyznawania nagród za szczególne osiągnięcia w pracy pracowników nie będących n-lami zatrudnionych w PP Nr 29 w Opolu - kancelaria

10. Instrukcja kancelaryjno - Archiwalna PP Nr 29 w Opolu - kancelaria

11. Statut Przedszkola Publicznego Nr 29 w Opolu - kancelaria

12. Plan kont PP Nr 29 w Opolu - główny księgowy

13. Instrukcja służbowa obiegu dokumentów księgowych PP Nr 29 w Opolu - gł. księgowy

14. Instrukcja wewnętrzna w sprawie inwentaryzacji składników majątkowych
w PP Nr 29 w Opolu - kancelaria

15. Regulamin kontroli wewnętrznej PP Nr 29 w Opolu - kancelaria

16. Regulamin organizacyjny PP Nr 29 w Opolu - kancelaria

17. Regulamin Rady Rodziców PP Nr 29 w Opolu - kancelaria

 

 

 

 Rejestry, ewidencje, archiwa:

W archiwum zakładowym przechowywane są wszystkie dokumenty księgowe, kadrowe, płacowe ,żywieniowe, magazynowe, dydaktyczne.

Rejestry obowiązujące w PP Nr 29 w Opolu :

001- Zjazdy, narady, konferencje

002- Działalność organów placówki własnej

011- Organizacja jednostki własnej

012- Akty normatywne organów gminy

013- Akty normatywne jednostki własnej

020- Metodyka i organizacja prognozowania, planowania i sprawozdawczości statystycznej

021- Statystyka

022- Statystyka i analizy

045- Skargi i wnioski

052- Dzienniki, czasopisma, ogłoszenia , wywiady

054- Wystawy, pokazy, imprezy

060- Współdziałanie z organami włądzy państwowej

071- Instrukcje, rejestry, regulaminy

072- Archiwa zakładowe i składnice akt

081- Kontrole, inspekcje, lustracje

101- Ogólne zasady pracy i płacy

102- Ewidencja osobowa, legitymacje, zaświadczenia

103- Sprawy pracownicze

111- Zatrudnianie i zwalnianie pracowników

112- Nagradzanie i awansowanie pracowników

113- Zatrudnianie, nagradzanie i awansowanie kierowników gminnych jednostek organizacyj

121- Formy i metody szkolenia

131- Dyscyplina pracy

132- Urlopy pracownicze

133- Kary porządkowe i dyscyplinarne

142- Opieka zdrowotna

143- Wypoczynek pracowników i ich rodzin

151- Emerytury i renty

152- Ubezpieczenia społeczne

161- Stan bezpieczeństwa i higieny pracy

162- Środki ochronne

163- Wypadki przy pracy, choroby zawodowe

164- Wypadki uczniów i wychowanków na terenie jednostki własnej

201- Administrowanie nieruchomościami

202- Ochrona obiektów i mienia

210- Zaopatrzenie w materiały i pomoce biurowe

211- Meble i sprzęt biurowy

214- Inwentaryzacja

221- Przygotowanie inwestycji i remontów

222- Inwestycje budowlane

223- Remonty

301- Realizacja budżetu gminy

302- Plany finansowe inwestycji i remontów

312- Księgowość

313- Płace

314- Rozliczenia, diety, ubezpieczenia

315- Obsługa kasowa

404- Organizacja i programy pracy dydaktyczno- wychowawczej

405- Realizacja programów oraz wyniki nauczania i wychowania

406- Uczniowie i wychowankowie

 

 

Zamówienia publiczne

Przedszkole Publiczne Nr 29 w Opolu  prowadzi obecnie postępowanie
o zamówieniu publicznym. Terść w załączniku - SIWZ oraz dokumentacja do przetargu

 

 

Termin kontroli                    Instytucja kontrolująca                       Cel kontroli

 

  23.06.05                                 PSSE Opole                                  ocena stanu
                                                                                                                                   
                                                                                                       sanitarnego 
                                                                                                                                    
                                                                                                          placówki

 

20.10.05                                   UM Opola                              zakładowy plan kont

                                        Referat kontroli finansów,             instrukcja inwentaryz.

                                    Egzekucji i sprawozdawczości             instrukcja  obiegu  i 
                                                                                                 kontroli dowodów
                                                                                                      księgowych

                            
 

 

 

Przyjmowanie i załatwianie spraw :

  - miejsce przyjmowania interesantów          - kancelaria PP 29

  -  dni i godziny :                                              poniedziałek  8,30-9,30

                                                                          wtorek        14,30-15,30

                                                                          czwartek    11,30-12,30

 

- w jaki sposób odbywa się przyjmowanie i załatwianie spraw: w oparciu o instrukcję kancelaryjną

- jaki system kancelaryjny obowiązuje w jednostce: w przedszkolu obowiązuje bezdziennikowy system kancelaryjny oparty na jednolitym rzeczowym wykazie akt.

- w jaki sposób załatwiane są sprawy pisemne: np w formie odręcznej, korespondencyjnej w formie korespondencyjnej.

- w jakiej kolejności załatwiane są sprawy:  na bieżąco.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki do pobrania: 2004-07-19 11:42:31 - Statut przedszkola (68.20 kB)
2004-07-19 11:44:37 - Regulamin Wynagradzania (44.47 kB)
2004-07-19 11:47:43 - Regulami Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (31.72 kB)
2004-07-27 10:23:23 - Struktura organizacyjna przedszkola (506.53 kB)
2010-07-30 15:19:03 - SIWZ (158.50 kB)
2010-08-04 10:11:16 - dokumentacja do przetargu (1.25 MB)
2010-08-04 10:13:00 - ogłoszenie w BZU (47.50 kB)

Nazwa dokumentu: PP Nr 29
Podmiot udostępniający: Przedszkole Publiczne Nr 29 w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Dyrektor: mgr Agnieszka Milenkiewicz
Osoba, która odpowiada za treść: Dyrektor: mgr Agnieszka Milenkiewicz
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Watraszyńska
Data wytworzenia informacji: 2003-06-30 14:20:03
Data udostępnienia informacji: 2003-06-30 14:20:03
Data ostatniej aktualizacji: 2013-10-01 10:46:59

Wersja do wydruku...

corner   corner