ul. Strzelców Bytomskich 1 45 – 084 Opole
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Referent ds. administracyjnych
wymiar 1 etat
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) wykształcenie średnie
|
Kserokopia świadectwa
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) obsługa komputera w zakresie aplikacji biurowych (Word, Excel)
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) znajomość przepisów ZFŚS
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
b) znajomość przepisów Kodeksu Pracy
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
c) umiejętności organizacyjne, w szczególności samodzielność w organizacji pracy własnej, rzetelność , dyspozycyjność, samodzielność w podejmowaniu decyzji, gotowość podnoszenia kwalifikacji
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami
b) Prowadzenie ewidencji zarządzeń i decyzji Dyrektora MDK
c) Sporządzanie umów zleceń i umów o dzieło
d) Prowadzenie dokumentacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
e) Prowadzenie dokumentacji kadrowej w zakresie czasu pracy pracowników
f) Aktualizacja grafików zajęć nauczycieli
g) Prawidłowe rejestrowanie i prowadzenie dokumentacji powierzonych spraw z zastosowaniem rzeczowego wykazu akt
h) Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego
Godziny pracy trzy dni w tygodniu od 8,00 do 16,00 i dwa dni od 10,00 – 18,00
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ),
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
Kompletne aplikacje należy składać w sekretariacie Młodzieżowego Domu Kultury 45-084 Opole ul. Strzelców Bytomskich 1 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko referenta ds. administracyjnych w terminie do dnia 12 grudnia 2011r.
Dokumenty, które wpłyną do sekretariatu Młodzieżowego Domu Kultury w Opolu po wyżej określonym terminie oraz nie kompletne nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Młodzieżowego Domu Kultury w Opolu.
Dyrektor
Młodzieżowego Domu Kultury
Elżbieta Marciniszyn