URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Do spraw ewidencji gruntów i budynków nr 2
w Wydziale Geodezji i Kartografii
(nazwa stanowiska pracy)
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e)wykształcenie średnie geodezyjne i kartograficzne lub wyższe geodezyjne i kartograficzne
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa
|
f) Dobra znajomość obsługi komputera / pakiet MS Office, narzędzia internetowe /
|
Oświadczenie
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a)wykształcenie wyższe geodezyjne i kartograficzne lub techniczne
|
Kserokopia dyplomu
|
b) doświadczenie w pracy przy tworzeniu, gromadzeniu lub obsłudze zasobu geodezyjnego i kartograficznego w jednostkach wykonawstwa geodezyjnego lub jednostkach samorządu terytorialnego, co najmniej dwu letnie
|
Zapisy CV potwierdzające spełnienie wymagań o doświadczeniu i latach zatrudnienia
|
c) wiedza z zakresu ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne
|
Zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
d) wiedza z zakresu ustawy o gospodarce nieruchomościami ( głównie dział III rozdz. 1 i 2)
|
Zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
e) wiedza z zakresu stosowania KPA
|
Zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
f) cechy osobowe i predyspozycje:
samodzielność, dobra organizacja pracy ,umiejętność pracy w zespole , pozytywne nastawienie do drugiego człowieka, obowiązkowość, terminowość, dyspozycyjność, operatywność
|
Zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
2. Przestrzeganie regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Miasta Opola.
3. Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego zgodnie z rzeczowym wykazem akt, instrukcja kancelaryjną i archiwalną.
4. Prowadzenie operatu ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Opole.
· przyjmowanie dokumentów będących podstawą zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków,
· wprowadzanie zmian do operatu ewidencji gruntów i budynków,
· przesyłanie zawiadomień o wprowadzonych zmianach do Wydziału Budżetu, Wydziału Gospodarki Nieruchomościami, Referatu Skarbu Państwa, Sądu Rejonowego oraz stronom o zmianach w operacie ewidencji gruntów i budynków.
5. Sporządzanie wyrysów, wypisów i wyciągów z operatu ewidencji gruntów i budynków wynikających z zamówienia przez interesantów oraz niezbędnych do załatwienia spraw w postępowaniu wieczystoksiegowym.
6. Wydawanie informacji oraz zaświadczeń z części opisowej operatu ewidencji gruntów i budynków.
7. Sporządzanie faktur za wykonane dokumenty z ewidencji gruntów i budynków.
8. Sporządzanie zestawień zbiorczych z operatu ewidencji gruntów i budynków.
9. Prowadzenie rejestru cen i wartości nieruchomości dla obrębu ewidencyjnego Opole.
10. Prowadzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów dla obrębu ewidencyjnego Opole.
11. Podpisywanie dokumentów w ramach udzielonego upoważnienia przez Prezydenta Miasta Opola .
12. Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458).
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424 III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko:
Do spraw ewidencji gruntów i budynków nr 2 w terminie do dnia 16 sierpnia 2011r. , decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.
Załącznik Nr 2 do Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze… wprowadzonego
Zarządzeniem NR OR I-0152- 399 /09 z dnia 2 marca 2009r.,