logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE   STANOWISKO URZĘDNICZE 

Do spraw ewidencji gruntów i budynków nr 2

w Wydziale  Geodezji i Kartografii

(nazwa stanowiska pracy) 

1.

 

Wymagania niezbędne

 

 

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

Kserokopia dowodu osobistego

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania za przestępstwo  umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e)wykształcenie średnie  geodezyjne i kartograficzne lub wyższe geodezyjne i kartograficzne

Kserokopia dyplomu lub świadectwa

f) Dobra znajomość obsługi komputera / pakiet MS Office,  narzędzia internetowe /

Oświadczenie

2.

 

Wymagania dodatkowe

 

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

a)wykształcenie wyższe   geodezyjne i kartograficzne lub techniczne

Kserokopia dyplomu

b) doświadczenie w pracy  przy tworzeniu,  gromadzeniu  lub obsłudze  zasobu geodezyjnego i kartograficznego w jednostkach wykonawstwa geodezyjnego lub jednostkach samorządu terytorialnego, co najmniej dwu letnie

Zapisy CV potwierdzające spełnienie wymagań  o doświadczeniu  i latach zatrudnienia

 

 

c) wiedza z zakresu ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne 

Zapisy w liście motywacyjnym  lub CV potwierdzające spełnienie wymagań

d) wiedza z zakresu ustawy o gospodarce nieruchomościami ( głównie dział III rozdz. 1 i 2)

Zapisy w liście motywacyjnym  lub CV potwierdzające spełnienie wymagań

e) wiedza z zakresu stosowania   KPA

Zapisy w liście motywacyjnym  lub CV potwierdzające spełnienie wymagań

f) cechy osobowe i predyspozycje:

   samodzielność, dobra   organizacja pracy ,umiejętność pracy w zespole , pozytywne nastawienie do drugiego człowieka, obowiązkowość, terminowość, dyspozycyjność, operatywność

Zapisy w liście motywacyjnym  lub CV potwierdzające spełnienie wymagań


3.         
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1.    Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.

2.  Przestrzeganie regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Miasta Opola.

3.  Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego zgodnie z rzeczowym wykazem akt, instrukcja kancelaryjną i archiwalną.

4.  Prowadzenie operatu ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Opole.

·         przyjmowanie dokumentów będących podstawą zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków,

·         wprowadzanie zmian do operatu ewidencji gruntów i budynków,

·         przesyłanie zawiadomień o wprowadzonych zmianach do Wydziału Budżetu, Wydziału Gospodarki Nieruchomościami, Referatu Skarbu Państwa, Sądu Rejonowego oraz stronom o zmianach w operacie ewidencji gruntów i budynków.

5.    Sporządzanie wyrysów, wypisów i wyciągów z operatu ewidencji gruntów i budynków wynikających z zamówienia przez interesantów oraz niezbędnych do załatwienia spraw w postępowaniu wieczystoksiegowym.

6.  Wydawanie informacji oraz zaświadczeń z części opisowej operatu ewidencji gruntów i budynków.

7.    Sporządzanie faktur za wykonane dokumenty z ewidencji gruntów i budynków.

8.    Sporządzanie zestawień zbiorczych z operatu ewidencji gruntów i budynków.

9. Prowadzenie rejestru cen i wartości nieruchomości dla obrębu ewidencyjnego Opole.

10. Prowadzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów dla obrębu ewidencyjnego Opole.

11. Podpisywanie dokumentów w ramach udzielonego upoważnienia przez Prezydenta Miasta Opola .

12.  Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika. 

4.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)  dokumenty wymienione powyżej

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458).

c)      list motywacyjny,

d)      kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424 III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko:

 Do spraw ewidencji gruntów i budynków  nr 2 w terminie do dnia 16 sierpnia 2011r. , decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.

Załącznik Nr 2 do Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze… wprowadzonego

Zarządzeniem NR OR I-0152-  399  /09 z dnia  2 marca  2009r.,

Ilość odwiedzin: 14819
Nazwa dokumentu: Wydział Geodezji i Kartografii
Skrócony opis: stanowisko ds. ewidencji gruntów i budynków nr 2
Osoba, która wytworzyła informację: Małgorzata Tarkowska
Osoba, która odpowiada za treść: Małgorzata Tarkowska
Osoba, która wprowadzała dane: Katarzyna Osiecka
Data wytworzenia informacji: 2011-02-23 14:35:36
Data udostępnienia informacji: 2011-02-23 14:35:36
Data ostatniej aktualizacji: 2011-08-26 13:42:53

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner