Zarządzenie nr OR.I- 0151-251/2005
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 13 maja 2005 r.
w sprawie: powołania komisji przetargowej do spraw najmu mienia komunalnego
Na podstawie Zarządzenia Nr OR. II – 0155/745/2003 Prezydenta Miasta Opola z dnia 31 grudnia 2003 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży, najmu i dzierżawy mienia komunalnego – w celu wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem wyznaczonego na dzień 17 maja 2005 r. I przetargu ustnego nieograniczonego o nabycie prawa do zawarcia umowy najmu lokalu użytkowego położonego w Opolu przy pl. Piłsudskiego 10 o pow. 110,55 m2 postanawiam:
§ 1
Wyznaczyć skład osobowy Komisji Przetargowej:
1. Anna Bystrzykowska - przewodnicząca komisji przetargowej inspektor Wydziału Inwestycji Miejskich – Referat Przetargów i Zamówień Publicznych
2. Izabella Kiczka - Szostak - przedstawiciel Wydziału Lokalowego kierownik Referatu Eksploatacji Zasobów Gminnych członek komisji przetargowej
3. Elżbieta Lach - przedstawiciel Wydziału Lokalowego inspektor członek komisji przetargowej
§ 2
W przypadku ewentualnego zakończenia wyznaczonego na dzień 17 maja 2005 r. I przetargu ustnego nieograniczonego wynikiem negatywnym - Komisja Przetargowa w składzie osobowym wymienionym w § 1 wykonuje czynności związane z przeprowadzeniem II i III przetargu oraz rokowań dotyczących najmu ww. lokalu użytkowego.
§ 3
W przypadku nieobecności przewodniczącej komisji przetargowej – inspektor Anny Bystrzykowskiej – funkcję przewodniczącej komisji pełnić będzie przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich-Referatu Przetargów i Zamówień Publicznych - podinspektor Katarzyna Bil.
§ 4
Realizację Zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Miejskich – Referatowi Przetargów i Zamówień Publicznych, Wydziałowi Lokalowemu.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydenta Miasta
Arkadiusz Karbowiak
Z-ca Prezydenta Miasta