Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 29
im. Armii Krajowej
w Opolu
- Informacje o jednostce :
Przedszkole Publiczne Nr 29 w Opolu
45-858 Opole, ul. Kasprzaka 1
Tel.77/4743584
Fax 77/4743584
dyrektor mgr Agnieszka Milenkiewicz
gł. Księgowy Wanda Balcewicz
podm. Udostępni. Dane Przedszkole Publiczne Nr 29
odpowiedz. Za treść mgr Agnieszka Milenkiewicz
2. Majątek ( najważniejsze składniki i kwoty) brutto 797 981,55
Pozostałe środki trwałe w użytkowaniu 163 820,29
Zbiory biblioteczne 6 744,50
Wartości niematerialno-prawne (programy) 2535,00
Wartości niematerialno-prawne małowartościowe 13 827,90
3. Budżet (najważniejsze składniki i kwoty na rok bieżący) 747 796,33
W tym :
Wynagrodzenia 699 996,33
Pozostałe 32 800
§ 4270 remonty 15 000
Dochody własne 320 374,22
4. Wykaz regulaminów
Regulamin udzielania zamówień publicznych
Regulamin Wynagradzania pracowników samorządowych
Regulamin Premiowania pracowników niepedagogicznych
Regulamin przeprowadzania okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników administracji
Regulamin przyznawania nagród za szczególne osiągnięcia w pracy pracowni. Nie będących n-lami
Regulamin ZFŚS
Regulamin pracy
Regulamin przyznawania nagród dyrektora nauczycielom
Regulamin udzielania pomocy zdrowotnej
Regulamin Przedszkola Publicznego Nr 29
Regulamin Rady Pedagogicznej
Regulamin nadzoru pedagogicznego
Organizacja i zasady sprawowania nadzoru pedagogicznego
Instrukcja wewnętrzna w sprawie inwentaryzacji składników majątkowych
Regulamin kontroli wewnętrznej
Instrukcja sporządzania obiegu i kontroli dokumentów księgowych
Regulamin organizacyjny
Instrukcja kancelaryjno - archiwalna
5. Rejestry, ewidencje, archiwa
Bez zmian
6. Zamówienia publiczne
Jednostka nie prowadzi obecnie postępowania o zamówienia publiczne
7. Kontrole
Termin kontroli Instytucja kontrolująca Cel kontroli
17.02.2010 PIP w Opolu bhp i prawo pracy
28.06.2010 PSSE Opole kontrola stanu sanitar-higien.
8. Przyjmowanie i załatwianie spraw
Miejsce przyjmowania interesantów kancelaria PP29
Dni i godziny poniedziałek 9,00-10,00
Sprawy zgłoszone – złożone – przesłane w formie pisemnej, po ich zaewidencjonowaniu w sekretariacie szkoły trafiają bezpośrednio do dyrektora szkoły, bądź wicedyrektorów, uzyskują dekretację imiennej realizacji (wg kompetencji) przez pracowników szkoły.
Wnioskodawcom udziela się pisemnych odpowiedzi.
Kopie odpowiedzi przechowuje się odpowiednio w;
- sekretariacie szkoły
- księgowości
- kadrach
- pedagoga szkoły
Sprawy zgłaszane ustnie, są rozstrzygane na bieżąco z jednoczesnym udzieleniem informacji o zajętym stanowisku, wykładni, interpretacji.
W szkole istnieje wdrożony system przekazywania bieżących informacji w formie pisemnej dla poszczególnych grup pracowniczych (nauczyciele, woźne, dozorcy, sprzątaczki, gabinety lekarski i stomatologiczny, konserwatorzy) dotyczący wszelkich imprez szkolnych, zajęć sportowych, najmu pomieszczeń, spotkań i narad.
Sprawy w tym zakresie koordynowane są z kierownictwem Publicznego Liceum Ogólnokształcącego nr VI użytkownika obiektu szkolnego.
Sposób załatwiania skarg i wniosków określony został cytowanym zarządzeniem dyrektora.
Wszystkie sprawy załatwiane są na bieżąco, bez zbędnej zwłoki.