ZARZĄDZENIE NR OR.I-0151-243/2005
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 12 maja 2005 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie: Wykonanie, dostarczanie i montaż mebli biurowych
Na podstawie art. 19, art. 20 oraz art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych postanawiam:
§ 1
powołać komisję przetargową w składzie:
-
Teresa KWASIK – Przewodnicząca Komisji – Wydział Inwestycji Miejskich.
-
Danuta JUSZCZAK - PUPPEL – Zastępca – Wydział Administracyjno Gospodarczy
-
Anna RYCHTER – Członek – Wydział Administracyjno Gospodarczy
-
Radosław REMBIŚ – Sekretarz – Wydział Inwestycji Miejskich.
§ 2
Realizację zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Miejskich - Referatowi Przetargów i Zamówień Publicznych, Wydziałowi Budżetu Urzędu Miasta Opola oraz Wydziałowi Administracyjno-Gospodarczemu Urzędu Miasta Opola.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydenta Miasta
Arkadiusz Karbowiak
Z-ca Prezydenta Miasta