ZARZĄDZENIE NR OR.I-0151 -176/2005
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 25 marca 2005 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie: Utrzymanie nawierzchni jezdni dróg gminnych na terenie miasta Opola w latach 2005 - 2006
Na podstawie art. 19, art. 20 oraz art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych postanawiam:
§1
powołać komisję przetargową w składzie:
1. Jerzy PRZYGRODZKI - Przewodniczący Komisji - Wydział Inwestycji Miejskich.
2. Helena STASIKIEWICZ - Członek - Miejski Zarząd Dróg w Opolu.
3. Tomasz FILIPKOWSKI - Członek - Wydział Budżetu.
4. Radosław REMBIŚ - Sekretarz -Wydział Inwestycji Miejskich.
§2
Realizację zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Miejskich - Referatowi Przetargów i Zamówień Publicznych, Wydziałowi Budżetu Urzędu Miasta Opola oraz Miejskiemu Zarządowi Dróg w Opolu.
§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania. Traci moc Zarządzenie nr OR.I-0151-828/2004 Prezydenta Miasta Opola z dnia 13 grudnia 2004 r.
Z up. Prezydenta Miasta
Arkadiusz Karbowiak
Z-ca Prezydenta Miasta