ZARZADZENIE NR OR.I- 0151-183/2005
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 30 marca 2005 r.
w sprawie: powołania komisji przetargowej do spraw najmu mienia komunalnego.
Na podstawie Zarządzenia Nr OR.II – 0155/745/2003 Prezydenta Miasta Opola z dnia 31 grudnia 2003 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży, najmu i dzierżawy mienia komunalnego – w celu wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem wyznaczonego na dzień 25 kwietnia 2005 r. I przetargu ustnego nieograniczonego o nabycie prawa do zawarcia umowy najmu lokalu użytkowego położonego w Opolu w Rynku 23 postanawiam:
§ 1
Wyznaczyć skład osobowy Komisji Przetargowej:
1. Anna Bystrzykowska – przewodnicząca komisji przetargowejInspektor Wydziału Inwestycji Miejskich –Referat Przetargów i Zamówień Publicznych
2. Jerzy Przygrodzki – przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich Naczelnik Wydziału członek komisji przetargowej
3. Izabella Kiczka - Szostak - przedstawiciel Wydziału Lokalowego Kierownik Referatu Eksploatacji Zasobów Gminnych członek komisji przetargowej
4. Elżbieta Lach– przedstawiciel Wydziału Lokalowego Inspektor członek komisji przetargowej
§ 2
W przypadku ewentualnego zakończenia wyznaczonego na dzień 25 kwietnia 2005 r. I przetargu ustnego nieograniczonego wynikiem negatywnym - Komisja Przetargowa w składzie osobowym wymienionym w § 1 wykonuje czynności związane z przeprowadzeniem II i III przetargu bądź rokowań dotyczących najmu ww. lokalu użytkowego.
§ 3
W przypadku nieobecności przewodniczącej komisji przetargowej - inspektor Anny Bystrzykowskiej - funkcję przewodniczącego komisji pełnić będzie przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich- Referatu Przetargów i Zamówień Publicznych- podinspektor Katarzyna Bil.
§ 4
Realizację Zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Miejskich – Referatowi Przetargów i Zamówień Publicznych, Wydziałowi Lokalowemu, Sp. z o.o.