ZARZĄDZENIE NR OR.I- 0151-187/2005
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 31 marca 2005 r.
w sprawie: powołania komisji przetargowej do spraw najmu mienia komunalnego ( garażu nr 33 przy ul. Luboszyckiej )
Na podstawie Zarządzenia Nr OR. II – 0155/745/2003 Prezydenta Miasta Opola z dnia 31 grudnia 2003 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży, najmu i dzierżawy mienia komunalnego – w celu wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem wyznaczonego na dzień 04 kwietnia 2005 r. I przetargu ustnego nieograniczonego o nabycie prawa do zawarcia umowy najmu garażu nr 33 o pow. 16,50 m2 położonego w Opolu przy ul. Luboszyckiej postanawiam:
§ 1
Wyznaczyć skład osobowy komisji przetargowej:
1. Anna Bystrzykowska – przewodnicząca komisji przetargowej
inspektor Wydziału Inwestycji Miejskich –
Referat Przetargów i Zamówień Publicznych
2. Izabella Kiczka - Szostak - przedstawiciel Wydziału Lokalowego
kierownik Referatu Eksploatacji Zasobów Gminnych
członek komisji przetargowej
3. Grażyna Kluska – przedstawiciel Wydziału Lokalowego
specjalista
członek komisji przetargowej
4. Barbara Biegacz - przedstawiciel Wydziału Lokalowego
specjalista
członek komisji przetargowej
§ 2
W przypadku ewentualnego zakończenia wyznaczonego na dzień 04 kwietnia 2005 r. I przetargu ustnego nieograniczonego wynikiem negatywnym - Komisja Przetargowa w składzie osobowym wymienionym w § 1 wykonuje czynności związane z przeprowadzeniem II i III przetargu bądź rokowań dotyczących najmu ww. garażu.
§ 3
W przypadku nieobecności przewodniczącej komisji przetargowej - inspektor Anny Bystrzykowskiej - funkcję przewodniczącego komisji pełnić będzie przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich- Referatu Przetargów i Zamówień Publicznych- podinspektor Katarzyna Bil.
§ 4
Realizację Zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Miejskich – Referatowi Przetargów i Zamówień Publicznych, Wydziałowi Lokalowemu.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydenta Miasta
Arkadiusz Karbowiak
Z-ca Prezydenta Miasta