Zarządzenie Nr OR.I-0151/360/07
Prezydenta miasta Opola
z dnia 29.06.2007 r.
w sprawie powołania komisji do oceny wniosku kierownika MODGiK
w sprawie wyłączenia z zasobu materiałów, które utraciły przydatność użytkową
Na podstawie art. 40 Ustawy z dnia 17 maja 1989r Prawo geodezyjne i kartograficzne ( Dz.U. z 2005r Nr 240 poz. 2027 z późniejszymi zmianami) oraz §8 ust.1 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 maja 1999r w sprawie określenia rodzajów materiałów stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny, sposobu ich gromadzenia i wyłączania z zasobu (Dz.U. z 1999r Nr 49, poz.493)
z a r z ą d z a m
§ 1
Powołanie komisji w składzie :
1. Beata Basztabin – kierownik MODGiK
2. Irena Trojanowska – starszy geodeta ZOT MODGiK
3. Jolanta Riewold – starszy geodeta ZOT MODGiK
4.Małgorzata Szynkarek – podinspektor Referatu Administracyjnego
§ 2
Zadaniem komisji jest ocena wniosku w sprawie wyłączenia z zasobu geodezyjnego i kartograficznego materiałów, które utraciły przydatność użytkową.
§ 3
Realizację zarządzenia powierza się Wydziałowi Gospodarki Nieruchomościami Geodezji i Kartografii.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydenta Miasta
Janusz Kwiatkowski
Z-ca Prezydenta Miasta