ZARZĄDZENIE NR OR.I-0151- 391/07
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 23 lipca 2007 r.
 
w sprawie dokonania zmian w planie wydatków budżetu miasta Opola 
na 2007 rok w ramach tego samego działu.
 
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, zm. z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203, z 2005 r. Nr 172, poz. 1441, z 2006 r. Nr 17, poz. 128, Nr 181, poz. 1337) oraz § 17 ust. 1 uchwały Rady Miasta Opola Nr VI/47/07 z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie uchwalenia budżetu miasta Opola na 2007 rok – Prezydent Miasta Opola postanawia: 
 
 
§ 1
 
Dokonać zmian w planie wydatków budżetu miasta Opola na 2007 rok między paragrafami w ramach tego samego działu:
 
WYDATKI
 
Dział 750 – Administracja                                                                      -publiczna                                                                                 
 
Rozdział 75023 – Urzędy gmin (miast i miast na prawach powiatu)   -                  
 
- Wydatki bieżące                                                                                         - 50.000 zł 
§ 4300 – Zakup usług pozostałych                                                              - 50.000 zł
 
- Komputeryzacja Urzędu Miasta                                                           + 300.000 zł
§ 6060 – Wydatki na zakupy inwestycyjne jednostek budżetowych    + 300.000 zł
 
- Zakup i wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania miastem – 
 etap I – system finansowo – księgowy, planowanie i obsługa budżetu,
 pełna obsługa podatków oraz ewidencje                                               - 250.000 zł
§ 6060 – Wydatki na zakupy inwestycyjne jednostek budżetowych     - 250.000 zł
 
Rozdział 75045 – Komisje poborowe                                                            -
- Wydatki na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej 
 oraz innych zadań zleconych ustawami realizowane przez powiat                         -
§ 3030 – Różne wydatki na rzecz osób fizycznych                                         - 100 zł
§ 4110 – Składki na ubezpieczenia społeczne                                             -  437 zł
§ 4120 – Składki na Fundusz Pracy                                                                  - 62 zł
§ 4170 – Wynagrodzenia bezosobowe                                                               - 3 zł
§ 4210 – Zakup materiałów i wyposażenia                                                    + 200 zł 
§ 4230 – Zakup leków i materiałów medycznych                                           + 603 zł
§ 4740 – Zakup materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego 
i urządzeń kserograficznych                                                                                 - 67 zł
§ 4750 – Zakup akcesoriów komputerowych, w tym programów i licencji-   134 zł
 
 
 
Rozdział 75095 – Pozostała działalność                                                        -
- Wydatki bieżące                                                                                               -
§ 4210 – Zakup materiałów i wyposażenia                                               - 35.000 zł 
§ 4300 – Zakup usług pozostałych                                                            + 35.000 zł
 
Dział 852 – Pomoc społeczna                                                                                                         -
 
Rozdział 85203 – Ośrodki wsparcia                                                              -
- Wydatki na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej 
 oraz innych zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami – 
 Środowiskowy Dom Samopomocy w Opolu przy ul.  Stoińskiego8                          -
§ 4010 – Wynagrodzenia osobowe pracowników                                    + 2.940 zł
§ 4040 – Dodatkowe wynagrodzenie roczne                                             - 3.526 zł
§ 4110 – Składki na ubezpieczenia społeczne                                            + 514 zł
§ 4120 – Składki na Fundusz Pracy                                                                + 72 zł
§ 4210 – Zakup materiałów i wyposażenia                                               + 5.000 zł 
§ 4260 – Zakup energii                                                                                 - 5.000 zł
§ 4270 – Zakup usług remontowych                                                                -734 zł
§ 4300 – Zakup usług pozostałych                                                             + 1.293 zł
§ 4350 – Zakup usług dostępu do sieci Internet                                            + 79 zł
§ 4390 – Zakup usług obejmujących wykonanie ekspertyz, analiz i opinii  - 700 zł
§ 4410 – Podróże służbowe krajowe                                                        + 1.148 zł
§ 4430 – Różne opłaty i składki                                                                     - 448 zł
§ 4480 – Podatek od nieruchomości                                                              - 59 zł
§ 4500 – Pozostałe podatki na rzecz budżetów jednostek samorządu 
terytorialnego                                                                                                     - 79 zł
§ 4740 – Zakup materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego 
i urządzeń kserograficznych                                                                           - 500 zł
 
 
§ 2
 
Wykonanie zarządzenia powierzam Wydziałowi Budżetu.
 
§ 3
 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Prezydent Miasta
Ryszard Zembaczyński