Zarządzenie nr OR.I-0151-150/2005
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 11 marca 2005 r.
w sprawie powołania Komisji konkursowej do rozpatrzenia ofert na realizację zadań publicznych z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych
Na podstawie § 52 ust. 5 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola, stanowiącego załącznik do Zarządzenia nr OR.I-0152-21/2004 Prezydenta Miasta Opola z dnia 2 czerwca 2004 r. w sprawie przyjęcia tekstu jednolitego regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola, zmienionego Zarządzeniem nr OR.I.-0152-27/2004 Prezydenta Miasta Opola z dnia 2 sierpnia 2004 r., Zarządzeniem nr OR.I-0152-45/2004 Prezydenta Miasta Opola z dnia 16 listopada 2004 r. i Zarządzeniem nr OR.I-0152-50/2004 Prezydenta Miasta Opola z dnia 1 grudnia 2004 r. – zarządzam, co następuje:
§ 1
Powołuję Komisję konkursową do rozpatrzenia ofert na realizację zadań publicznych z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych w składzie:
-
Anna Koska – Naczelnik Wydziału Polityki Społecznej Urzędu Miasta Opola,
-
Barbara Strecker – Zastępca Naczelnika Wydziału Polityki Społecznej Urzędu Miasta Opola,
-
Lech Filipiak – doradca metodyczny Miejskiego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Opolu,
-
Przemysław Gudaniec – radny Rady Miasta Opola,
-
Adrian Wesołowski – radny Rady Miasta Opola,
-
Andrzej Nowosielski – przewodniczący Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Opolu.
§ 2
Zadania konkursowe z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych:
-
Prowadzenie dodatkowych zajęć terapeutycznych dla osób uzależnionych od alkoholu i ich rodzin, które nie są finansowane przez Narodowy Fundusz Zdrowia,
-
Organizacja umiejętności rodzicielskich – zajęcia o charakterze profilaktycznym