logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


  Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 7
im. Jakuba Kani
w Opolu

 

 

Informacje o jednostce:
·         Nazwa jednostki: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 7 im. J. Kani
·         Adres: 45-122 Opole ul. Budowlanych 40
·         Nr telefonu: 77 423 23 25, księgowość – 77 423 23 26, pedagog szkolny 77 453 18 29
·         Nr faxu: 77 423 23 25
·         E – mail: sp7opole@wodip.opole.pl
·         Strona www: http://sp7opole.wodip.opole.pl/
·         Dyrektor: mgr Barbara Lewandowicz-Witkowska
·         Główny Księgowy: Alicja Zazula
·         Inne stanowiska kierownicze: - brak
·         Podmiot udostępniający dane: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 7  w Opolu
·         Odpowiedzialny za treść: mgr Barbara Lewandowicz-Witkowska
Majątek: 
konto
Majątek
Kwota w zł.
011
Grunty
Budynek
Boisko
Ogrodzenie
Zestawy komputerowe
53.841,20
589.053
4.137
28.521
13.520,56
013
Pozostałe środki trwałe
230.951,28
014
Zbiory biblioteczne
28.563,83
020
 
Wartości i prawa umarzane stopniowo
Wartości i prawa umorzone jednorazowo
4.410
2.548,31
x
Razem
955.546,18
 
Budżet:  
Szkoła rozdział 80101
Lp.
Składniki budżetu
Kwota w zł.
1.
Płace i pochodne
747.944
2.
Pozostałe wydatki
168.270

 
Razem
916.214

 
Świetlica rozdział 85401
Lp.
Składniki budżetu
Kwota w zł.
1.
Płace i pochodne
13.160
2.
Pozostałe wydatki
0

 
Razem
13.160
 
rozdział 80101
Lp.
Składniki budżetu
Kwota w zł.
1.
Dochody
19.300
2.
Wydatki
36.700
 

Wykaz regulaminów:
1.       Statut Szkoły
2.       Wewnątrzszkolny system oceniania
3.       Regulamin pracy.
4.       Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze.
5.       Regulamin prowadzenia okresowych ocen kwalifikacyjnych.
6.       Regulamin przeprowadzania służby przygotowawczej i egzaminu kończącego tę służbę.
7.       Instrukcja określająca sposób zarządzania systemem informatycznym i ręcznym w zakresie ochrony danych osobowych i ich zbiorów.
8.       Regulamin kontroli wewnętrznej.
9.       Regulamin kontroli zarządczej.
10.   Instrukcja w sprawie przeprowadzania inwentaryzacji.
11.   Regulamin zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.
12.   Regulamin wynagradzania pracowników samorządowych.
13.   Regulamin premiowania pracowników nie będących nauczycielami.
14.   Regulamin przyznawania nagród ze specjalnego funduszu nagród dla nauczycieli.
15.   Regulamin przyznawania dodatku motywacyjnego dla nauczycieli.
16.   Regulamin oceniania nauczycieli.
17.   Regulamin dofinansowania doskonalenia zawodowego nauczycieli.
18.   Regulamin Rady Pedagogicznej.
19.   Regulamin Rady Rodziców.
20.   Regulamin Samorządu Uczniowskiego.
21.   Regulamin krajoznawstwa i turystyki
22.   Regulamin dyżurów szkolnych.
23.   Regulaminy pracowni, biblioteki i świetlicy.
Udostępnienie dokumentów:
Wszystkie regulaminy są dostępne. Znajdują się w :
1.       Kancelaria.
2.       Pokój nauczycielski. Biblioteka szkolna - dokumenty pedagogiczne
3.       Rejestry, ewidencje, archiwa:
Rejestry:
  • Rejestr zatrudnionych nauczycieli
  • Rejestr zatrudnionych pracowników
  • Rejestr absencji chorobowej pracowników
  • Rejestr wydanych zaświadczeń pracownikom !
  • Księga druków ścisłego zarachowania
  • Rejestr wypadków uczniów
  • Rejestr wypadków przy pracy
  • Rejestr legitymacji szkolnych
  • Rejestr kart rowerowych
  • Rejestr wydanych zaświadczeń
  • Rejestr świadectw
  • Rejestr pieczątek
  • Rejestr znaczków
  • Rejestr biletów MZK 
  • Księga uczniów
  • Księga dzieci
Ewidencje:
  • Zatrudnionych - Akta osobowe pracowników
  • Karty ewidencji rocznej czasu pracy
  • Osób zatrudnionych przy przetwarzaniu danych osobowych pracowników
  • Świadectw pracy
  • Zatrudniania i zwalniania pracowników
  • Nieobecności w pracy
  • Wynagrodzeń
  • Przeszeregowań
  • Nagród jubileuszowych
  • Delegacji
 
Archiwa:
W archiwum szkolnym przechowywane są dokumenty zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt.
Archiwum podzielone jest na działy: pedagogiczny, księgowości, płace, kadrowy, sekretariat.
 
Nabór na wolne miejsca pracy:
Aktualnie Szkoła nie prowadzi naboru
Ogłoszenia o wolnych etatach i przetargach - www.bip.um.opole.pl  
 
 
Kontrole:

 

Termin kontroli
Instytucja kontrolująca
Cel kontroli
01.2010
PSSE Opole
Kontrola żywności i stanu sanitarnego
06.2010
Kurator Oświaty
Nadzorowanie przez dyrektora spełniania przez dzieci obowiązku szkolnego
07.2010
PSSE Opola
Kontrola sanitarna szkoły
12.2010
PSSE Opole
Kontrola dokumentacji szkoły

 

 
Przyjmowanie i załatwianie spraw:
·         Miejsce przyjmowania interesantów: sekretariat szkoły
·         Dni, godziny: poniedziałek –  8.00 – 15.45, wtorek - piątek 8.oo – 14.oo
·         Sposób przyjmowania i załatwiania spraw: Interesantów przyjmuje dyrektor szkoły, pedagog szkolny, wychowawcy klas i nauczyciele przedmiotów w zależności od kompetencji. Sprawy nie wymagające załatwienia w formie pisemnej załatwiane są poprzez ustne udzielenie informacji.
·         System kancelaryjny obowiązujący w jednostce: Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt dla Szkół i Placówek Oświatowych Miasta Opola
·         Sposób załatwiania spraw pisemnych: pisma przychodzące i wychodzące rejestrowane są w sekretariacie szkoły, przekazywane w/ g kompetencji. Sprawy załatwiane są bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w ciągu miesiąca, a szczególnie skomplikowane nie później niż w ciągu 2 miesięcy. Kopie odpowiedzi na pisma wraz z oryginałem pisma wpływającego przechowywane są w teczkach zgodnie z rzeczowym wykazem akt.
·         Kolejność załatwiania spraw: według kolejności wpływu i terminu na załatwienie sprawy.
 
Załączniki do pobrania: 2004-07-20 14:52:37 - Struktura organizacyjna PSP 7 (34.00 kB)
- Statut PSP 7 (133.00 kB), Wewnątrzszkolny System Oceniania, Regulamin pracy
 

 

Załączniki do pobrania: 2004-07-20 14:52:37 - Struktura organizacyjna PSP 7 (34.00 kB)
2011-02-07 13:06:46 - Statut szkoły (148.50 kB)
2011-02-07 13:08:29 - Regulami pracy (553.50 kB)
2011-09-28 11:27:04 - Wewnątrzszkolny system oceniania (94.50 kB)

Nazwa dokumentu: PSP Nr 7
Podmiot udostępniający: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 7 w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Dyrektor: mgr Barbara Lewandowicz-Witkowska
Osoba, która odpowiada za treść: Dyrektor: mgr Barbara Lewandowicz-Witkowska
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Watraszyńska
Data wytworzenia informacji: 2003-06-27 09:53:00
Data udostępnienia informacji: 2003-06-27 09:53:00
Data ostatniej aktualizacji: 2014-05-14 08:24:25

Wersja do wydruku...

corner   corner