ZARZĄDZENIE NR OR.I-0151- 51/2005
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 31 stycznia 2005 r.
w sprawie ustalenia terminu i miejsca przeprowadzenia konsultacji dotyczących zmiany urzędowych nazw części miasta Opola i powołania Zespołu do ich przygotowania i przeprowadzenia.
Na podstawie § 3 i § 5 ust. 1 uchwały Nr XLI/424/04 Rady Miasta Opola z dnia 29 grudnia 2004 r. w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami miasta Opola oraz uchwały Nr XLII/431/05 Rady Miasta Opola z dnia 27 stycznia 2005 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami miasta Opola odnośnie zmiany urzędowych nazw części miasta Opola – ustalam, co następuje:
§ 1
Konsultacje z mieszkańcami miasta Opola dotyczące zmiany urzędowych nazw części miasta Opola odbędą się w dniach 18-19 lutego 2005 r., w godzinach od 9.00 do 18.00, w następujących miejscach:
-
Urząd Miasta Opola - Rynek – Ratusz,
-
Urząd Miasta Opola - pl. Wolności 7-8,
-
Publiczne Gimnazjum Nr 6 - ul. Powstańców Śląskich 19,
-
Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 20 - ul. Grudzicka 48,
-
Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 28 - ul. Wyszomirskiego 6.
§ 2
Powołuję Zespół do przygotowania i przeprowadzenia konsultacji dotyczących zmiany urzędowych nazw części miasta Opola, w składzie:
-
Przewodnicząca - Agnieszka Jurowicz – Naczelnik Wydziału Organizacyjnego,
-
Jolanta Józefowska – Wydział Organizacyjny,
-
Renata Odelska - Wydział Organizacyjny,
-
Grzegorz Marcjasz – Wydział Organizacyjny,
-
Rafał Łysień - Wydział Organizacyjny,
-
Marek Trejda - Wydział Organizacyjny,
-
Magdalena Szydłowska – Wydział ds. Europejskich i Planowania Rozwoju,
-
Dorota Andrusyszyn – Wydział Spraw Obywatelskich,
-
Halina Gębska – Wydział Gospodarki Nieruchomościami, Geodezji i Kartografii,
-
Marcin Maziarek - Wydział Gospodarki Nieruchomościami, Geodezji i Kartografii,
-
Bogusława Goszczyńska – Wydział Administracyjno-Gospodarczy,
-
Przemysław Dudek - Wydział Administracyjno-Gospodarczy,
-
Mirosław Sujkowski - Wydział Administracyjno-Gospodarczy,
-
Ewa Piechota – studentka - Uniwersytet Opolski - Międzywydziałowy Instytut Prawa i Administracji,
-
Magdalena Kurowska – studentka - Uniwersytet Opolski - Międzywydziałowy Instytut Prawa i Administracji,
-
Olga Sima – studentka - Uniwersytet Opolski - Międzywydziałowy Instytut Prawa i Administracji,
-
Agnieszka Jasica – studentka - Uniwersytet Opolski - Międzywydziałowy Instytut Prawa i Administracji,
-
Martyna Tatarczak – studentka - Uniwersytet Opolski - Międzywydziałowy Instytut Prawa i Administracji.
§ 3
Konsultacje przeprowadzą 3–osobowe komisje wyłonione spośród członków Zespołu, o którym mowa w § 2.
§ 4
Każda komisja, po zakończeniu konsultacji w danym dniu, zobowiązana jest do sporządzenia protokołu, którego wzór stanowi załącznik do zarządzenia i dostarczenia go do Urzędu Miasta Opola – Rynek - Ratusz wraz z listami konsultacyjnymi.
§ 5
Wykonanie zarządzenia powierza się Wydziałowi Organizacyjnemu.
§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Prezydent Miasta
Ryszard Zembaczyński
Załącznik
do zarządzenia
Prezydenta Miasta Opola
..........................................