ZARZĄDZENIE NR OR.I-0151-40/2005
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 25 stycznia 2005 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: dostawę materiałów biurowych Znak sprawy IM.PZP II 3411-01/05
Na podstawie art. 19 ust. 1 i 3, art.20 oraz art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych postanawiam:
§ 1
powołać komisję przetargową w składzie:
- Teresa KWASIK – przewodnicząca Komisji – Kierownik Referatu Przetargów i Zamówień Publicznych.
- Elżbieta JEZIERSKA – członek – pracownik Wydziału Administracyjno-Gospodarczego,
- Bogusława GOSZCZYŃSKA - członek – pracownik Wydziału Administracyjno-Gospodarczego,
- Tomasz FILIPKOWSKI – członek – Naczelnik Wydziału Budzetu,
- Andrzej WASILENKO – sekretarz – pracownik Referatu Przetargów i Zamówień Publicznych.
§ 2
Realizację zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Miejskich, Referatowi Przetargów i Zamówień Publicznych, Wydziałowi Budżetu i Wydziałowi Administracyjno-Gospodarczemu.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydenta Miasta
Arkadiusz Karbowiak
Z-ca prezydenta Miasta