Przedszkole Publiczne Integracyjne Nr 38
w Opolu
Informacje o jednostce:
- nazwa przedszkola: Przedszkole Publiczne Integracyjne Nr 38
- adres: ul. Prószkowska 39, 45 - 710 Opole
- nr telefonu: 77/ 47 43 771
- fax : 77/ 47 43 771
- e-mail: przedszkole@ppi38.opole.pl
- adres strony www: www.ppi38.opole.pl
- dyrektor: mgr Elżbieta Kruszyńska
- główny księgowy: mgr inż. Iwona Pawlonka
- podmiot udostępniający dane: Przedszkole Publiczne Integracyjne Nr 38
w Opolu
- osoba odpowiedzialna za treść: dyrektor Elżbieta Kruszyńska
Majątek:
Nazwa
|
Wartość brutto
|
Budynek
|
211 006,57
|
Grunty
|
32 553,25
|
Plac zabaw (sprzęt ogrodowy)
|
41 913,69
|
Środki trwałe
|
5 973,12
|
Wartości niematerialne i prawne
|
2 795,36
|
Razem wartość brutto: 294 241,99
Umorzenie ogółem: 97 688,62
Razem wartość netto: 196 553,37
Budżet:
Ogółem: 726 300,00
w tym: wynagrodzenia i pochodne – 690 000,00
pozostałe wydatki bieżące – 36 300,00
Wykaz regulaminów:
- regulamin pracy,
- regulamin wynagradzania pracowników samorządowych,
- regulamin organizacyjny,
- regulamin przedszkola,
- regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- regulamin przyznawania dodatków motywacyjnych nauczycielom przedszkola,
- regulamin przyznawania zasiłku pieniężnego na pomoc zdrowotną dla nauczycieli,
- regulamin kontroli wewnętrznej,
- regulamin organizacji spacerów i wycieczek,
- regulamin dofinansowania doskonalenia zawodowego nauczycieli,
- regulamin dokonywania oceny pracy nauczyciela,
- regulamin Rady Pedagogicznej,
- regulamin Rady Rodziców,
- instrukcja bezpieczeństwa przeciwpożarowego,
- instrukcja zarządzania systemem informatycznym i ręcznym służącym do przetwarzania danych osobowych,
- instrukcja kancelaryjna,
- instrukcja inwentaryzacji,
- wewnętrzna procedura wprowadzania i przekazywania danych w systemie informacji oświatowej,
Wszystkie regulaminy i instrukcje udostępnia się w gabinecie dyrektora.
Rejestry, ewidencje, archiwa:
W przedszkolu znajduje się zakładowa składnica akt w której przechowuje się dokumentację:
· księgową
· pedagogiczną
· techniczną
· płacowo – kadrową
Dokumenty ułożone są według: Jednolitego rzeczowego wykazu akt dla szkół i placówek oświatowych Miasta Opola.
Zamówienia publiczne:
Obecnie jednostka nie prowadzi postępowania o zamówienia publiczne.
Kontrole:
Termin kontroli
|
Instytucja kontrolująca
|
Cel kontroli
|
14.01.2011.
|
Kuratorium Oświaty w Opolu
|
Prawidłowość dopuszczenia do użytku programów wychowania przedszkolnego.
|
24.03.2010.
|
Państwowa Inspekcja Pracy
|
- Przestrzeganie przepisów o urlopach wypoczynkowych.
- Szkolenie w dziedzinie bhp.
|
25.08.2009.
|
Urząd Miasta Opola
|
Wdrożenie Regulaminu wynagradzania pracowników samorządowych
|
18.02.2009.
|
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
|
Prawidłowość i rzetelność obliczania, potrącania, opłacania składek na ubezpieczenia społeczne, do których pobierania zobowiązany jest Zakład oraz zgłaszanie do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego.
|
28.01.2009.
|
Urząd Miasta Opola
|
Prawidłowość naliczania odsetek od nieterminowych płatności za przedszkole.
|
27.05.2008.
|
Urząd Miasta Opola
|
Wdrożenie dodatków dla nauczycieli – wychowawstwo
|
24.04.2008.
|
Urząd Miasta Opola
|
Gospodarka finansowa za 2007 r.
|
Protokoły kontroli są dostępne do wglądu w gabinecie dyrektora.
Przyjmowanie i załatwianie spraw:
Miejsce przyjmowania interesantów - gabinet dyrektora
Dyrektor przyjmujewe wtorki od godz. 7.30 do 9.30 oraz innych wcześniej uzgodnionych terminach.
Sposób przyjmowania i załatwiania spraw:
Obowiązuje forma pisemna. Ustne załatwianie spraw może być stosowane tylko wtedy, gdy przemawia za tym interes stron, a przepisy nie stoją na przeszkodzie.
System kancelaryjny obowiązujący w jednostce:
Obowiązuje bezdziennikowy system kancelaryjny oparty na jednolitym rzeczowym wykazie akt.
Kolejność załatwiania spraw:
Sprawy załatwiane są według kolejności wpływu i stopnia pilności.