Zarządzenie nr OR.II-0155-252/2003
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 10 czerwca 2003 r.
w sprawie: powołania komisji przetargowej do spraw najmu mienia komunalnego
Na podstawie Uchwały nr 4819/2001 Zarządu Miasta Opola z dnia 15 marca 2001 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży, najmu i dzierżawy mienia komunalnego -w celu wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem wyznaczonego na dzień 13 czerwca 2003 r. II przetargu ustnego nieograniczonego o nabycie prawa do zawarcia umowy najmu garażu o pow. 15,64 m2 położonego w Opolu przy ul. Kołłątaja 7 postanawiam:
§1
Wyznaczyć skład osobowy Komisji Przetargowej:
1. Anna Bystrzykowska - Przewodnicząca Komisji Przetargowej
Podinspektor Wydziału Inwestycji Miejskich -Referat Przetargów i Zamówień Publicznych
2. Elżbieta Lach - Przedstawiciel Wydziału Lokalowego i Spraw Społecznych
Inspektor Członek Komisji Przetargowej
3. Grzegorz Kowalewicz - Przedstawiciel