ZARZĄDZENIE nr OR.II-0155-273/2003
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 26 czerwca 2003 r.
w sprawie powołania Komisji do przejęcia dokumentacji dot. zasobów gminy Opole w rejonie nr1
Na podstawie art.30 ust.2 pkt .3 ustawy z dnia 8 marca 1990r o samorządzie gminnnym ( tekst jednolity : DZ. U. z 2001r. Nr 142, poz.1591 zm Dz.U. z 2002r.. Nr 23, poz.220, Nr 62, póz. 558, Nr 113, poz.984, zm. Dz. U. z 2003r Nr 124, póz. 1806 ) oraz § 20 umowy zawartej w dniu 24 grudnia 2002r. pomiędzy gminą Opole, a ENTER Spółką z o.o.
§1
Powołuję Komisję w następującym składzie;
1. Miśkiewicz Bogdan - podinspektor Wydziału Lokalowego i Spraw Społecznych
2. Danuta Gutkowska -inspektor Wydziału Lokalowego i Spraw Społecznych
3. Cecylia Wiecha - inspektor Wydziału Lokalowego i Spraw Społecznych
4. Iwana Ziają - kierownik Referatu Lokali Mieszkalnych i Użytkowych.
§2
Do zadań komisji należy protokolarne przejęcie dokumentacji wyszczególnionej w § 1 ust.4 umowy z dnia 24 grudnia 2002r.
§3
Wykonanie zarządzenia powierzam:
1. Wydziałowi Lokalowemu i Spraw Społecznych
2. ENTER Sp. z o.o.
§4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Prezydent Miasta
Ryszard Zembaczyński