ZARZĄDZENIE NR OR.II-0155-202/2003
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 22 maja 2003 r.
w sprawie powołania komisji do ustalenia zobowiązań Gminy w stosunku do spółek zarządzających mieniem komunalnym.
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, póz. 1591, z 2002 r. Nr 23, póz. 220, Nr 62, póz. 558, Nr 113 póz. 984, Nr 153, Nr 153, póz. 1271, Nr 214, póz. 1806) - ustalam co następuje :
§1
Powołuję komisję w składzie :
1. Izabela Kiczka - Szostak - Wydział Lokalowy i Spraw Społecznych,
2. Krystyna Okos - Wydział Finansowo - Księgowy,
3. Wiesław Rogowski - Referat Kontroli Finansowej i Egzekucji.
4. Jadwiga Grajnert - Referat Kontroli Finansowej i Egzekucji
do ustalenia stanu zobowiązań Gminy w stosunku do Spółek zarządzających mieniem komunalnym tj: