Zarządzenie nr OR.II-0155-205/2003
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 22 maja 2003 r.
w sprawie: powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży mienia komunalnego
Na podstawie Uchwały nr 4819/2001 Zarządu Miasta Opola z dnia 15 marca 2001 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży, najmu i dzierżawy mienia komunalnego - w celu wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem wyznaczonych na dzień 29 maja 2003 r. IV negocjacji cenowych na sprzedaż lokalu użytkowego położonego w Opolu w budynku przy ul. Londzina 20 - lokal o pow. 16,40 m2 postanawiam:
§1
Wyznaczyć Komisję Przetargową w składzie:
1. Anna Bystrzykowska - Przewodnicząca Komisji Przetargowej
Podinspektor Wydziału Inwestycji Miejskich- Referat Przetargów i Zamówień Publicznych
2. Krystyna Hładec - Przedstawiciel Wydziału Gospodarki
Nieruchomościami, Geodezji i Kartografii - inspektor członek Komisji Przetargowej
3. Grzegorz Kowalewicz - Przedstawiciel Zarządcy Budynku położonego przy
ul. Londzina 20
Kierownik Działu Technicznego Sp. z o.o.