Zarządzenie nr OR.II-0155-217/2003
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 28 maja 2003 r.
w sprawie: powołania komisji przetargowej do spraw najmu mienia komunalnego
Na podstawie Uchwały nr 4819/2001 Zarządu Miasta Opola z dnia 15 marca 2001 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży, najmu i dzierżawy mienia komunalnego -w celu wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem wyznaczonych na dzień 2 czerwca 2003 r. l negocjacji kwotowych o nabycie prawa do zawarcia umowy najmu lokalu użytkowego położonego w Opolu przy ul. Krakowskiej 9 pow lokalu- 91,71 m2 postanawiam:
§1
Wyznaczyć skład osobowy Komisji Przetargowej:
1. Anna Bystrzykowska - Przewodnicząca Komisji Przetargowej
Podinspektor Wydziału Inwestycji Miejskich -Referat Przetargów i Zamówień Publicznych
2. Zofia Lachowicz - Przedstawiciel Wydziału Lokalowego i Spraw Społecznych
Naczelnik Wydziału Członek Komisji Przetargowej
3. Teresa Miller - Przedstawiciel