ZARZĄDZENIE NR OR.II-0155-162/2003
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 6 maja 2003 r.
w sprawie powołania Międzywydziałowego Zespołu ds. Emisji Obligacji Komunalnych
Na podstawie art. 48 ust. l ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych ( Dz. U. z 1998 r. Nr 155, póz. 1014 z późn. zmianami) oraz art. 2 pkt 2 ustawy z dnia 29 czerwca 1995 r. o obligacjach ( Dz. U. Nr 83 póz. 420; z póżn. zmianami) - Prezydent Miasta Opola postanawia:
§1
Powołuję Międzywydziałowy Zespół ds. Emisji Obligacji Komunalnych w następującym składzie:
1. Anna Plewka - Naczelnik Wydziału Budżetu
2. Tomasz Filipkowski - Naczelnik Wydziału Finansowo-Księgowego
3. Bożena Kulesza-Knapik - Naczelnik Wydziału Gospodarki i Promocji Miasta
4. Bogdan Planeta - Naczelnik Wydziału Inwestycji Miejskich,
5. Helena Konsencjusz - Naczelnik Wydziału Urbanistyki, Architektury i Budownictwa,
6. Wacława Nowacka - Naczelnik Wydziału Gospodarki Nieruchomościami, Geodezji i Kartografii,
7. Stanisław Głębocki - Naczelnik Wydziału Inżynierii Miejskiej,
8. Bogdan Kociński - Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa
9. Zofia Lachowicz - Naczelnik Wydziału Lokalowego i Spraw
Społecznych
§2
1. Do zadań Zespołu należy:
a) Określenie planowanych inwestycji,
b) Określenie potrzeb finansowych planowanych inwestycji,
c) Zbadanie możliwości finansowych spłaty zadłużenia,
d) Określenie preliminarza powstania zobowiązań oraz ich spłaty,
e) Przygotowanie założeń do uchwały Rady Miasta Opola w sprawie emisji obligacji komunalnych.
2. Przedkładanie pisemnych sprawozdań z postępu prac za okresy miesięczne do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu sprawozdawczym
§3
Na koordynatora prac zespołu wyznaczam Pana Tomasza Filipkowskiego - Naczelnika Wydziału Finansowo-Księgowego.
§4
Rozpoczęcie prac zespołu wyznaczam na dzień 09 maja 2003 r. na godzinę 8