Zarządzenie nr OR. II-0155-21/2003
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 15 stycznia 2003 r.
w sprawie: powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży mienia komunalnego
Na podstawie Uchwały nr 4819/2001 Zarządu Miasta Opola z dnia 15 marca 2001 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży, najmu i dzierżawy mienia komunalnego -w celu wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem wyznaczonego na dzień 24 stycznia 2003 r. l przetargu ustnego nieograniczonego na sprzedaż lokalu mieszkalnego położonego w Opolu w budynku przy ul. Kościuszki 35/12 - lokal o pow. 90,74 m2 postanawiam:
§1
Wyznaczyć Komisję Przetargową w składzie:
1. Elżbieta Rzepka - Przewodnicząca Komisji Przetargowej
Zastępca Naczelnika Wydziału Przetargów i Zamówień Publicznych
2. Krystyna Hładec - Przedstawiciel Wydziału Gospodarki
Nieruchomościami, Geodezji i Kartografii - inspektor członek Komisji Przetargowej
3. Jolanta Kowalska - Przedstawiciel Zarządcy Budynku położonego przy
ul. Kościuszki 35- Dyrektor Sp. z o.o.