Zarządzenie nr OR.II-0155-20/2003
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 15 stycznia 2003 r.
w sprawie: powołania komisji przetargowej do spraw najmu mienia komunalnego
Na podstawie Uchwały nr 4819/2001 Zarządu Miasta Opola z dnia 15 marca 2001 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży, najmu i dzierżawy mienia komunalnego -w celu wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem wyznaczonego na dzień 21 stycznia 2003 r. l przetargu ustnego nieograniczonego o nabycie prawa do zawarcia umowy najmu lokalu użytkowego położonego w Opolu w budynku przy ul. Chabrów 54 - lokal nr 3 o pow. 15,20 m2 postanawiam:
§1
Wyznaczyć skład osobowy Komisji Przetargowej:
1. Elżbieta Rzepka -Przewodnicząca Komisji Przetargowej Zastępca Naczelnika Wydziału Przetargów i Zamówień Publicznych
2. Zofia Lachowicz - Przedstawiciel Wydziału Lokalowego Naczelnik Wydziału Członek Komisji Przetargowej
3. Teresa Miller - Przedstawiciel Zarządcy budynku położonego w Opolu przy ul. Chabrów 54 Z-ca Dyrektora Sp. z.o.o.