ZARZĄDZENIE NR OR. II-0155-33/2003
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 27 stycznia 2003 r.
w sprawie powołania komisji opiniującej wnioski podmiotów ubiegających się o dotację w ramach realizacji zadań Miejskiego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych dla miasta Opola na 2003 rok.
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz. U. z 2001 r. Nr 142, póz. 1591, z póz. zmianami) Prezydent Miasta Opola zarządza, co następuje:
§1
Powołuje się przy Wydziale Zdrowia i Spraw Społecznych Urzędu Miasta Opola komisję opiniującą wnioski podmiotów ubiegających się o dotację w ramach realizacji zadań Miejskiego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych dla miasta Opola na 2003 rok w składzie:
1. Barbara Juszczak - przedstawiciel Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie, Kierownik Ośrodka Interwencji Kryzysowej, członek Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
2. Beata Kowal - przedstawiciel Wydziału Oświaty Urzędu Miasta Opola
3. Roman Piniaś - przedstawiciel Stowarzyszenia Monar
4. Aleksandra Mazur - przedstawiciel Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych Urzędu Miasta Opola
5. Barbara Strecker - przedstawiciel Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych Urzędu Miasta Opola
6. Antoni Chorzewski - Radny Miasta Opola, członek Komisji Finansów
7. Tomasz Kwiatek - Radny Miasta Opola, członek Komisji Finansów
§2
Wykonanie zarządzenia powierza się Wydziałowi Zdrowia i Spraw Społecznych.
§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Prezydent Miasta
Ryszard Zembaczyński