Zarządzenie nr OR.II -0155-46/2003
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 5 lutego 2003 r.
w sprawie: powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży mienia komunalnego
Na podstawie Uchwały nr 4819/2001 Zarządu Miasta Opola z dnia 15 marca 2001 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży, najmu i dzierżawy mienia komunalnego -w celu wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem wyznaczonego na dzień 12 lutego 2003 r. l przetargu ustnego nieograniczonego na sprzedaż budynku mieszkalno -usługowego o pow. 353,13 m2 położonego w Opolu przy ul. Luboszyckiej 22 postanawiam:
§1
Wyznaczyć Komisję Przetargową w składzie:
1. Elżbieta Rzepka- Przewodnicząca Komisji Przetargowej Zastępca Naczelnika Wydziału Przetargów i Zamówień Publicznych
2. Barbara Błaszczyk- Przedstawiciel Wydziału Urbanistyki, Architektury i Budownictwa - Zastępca Naczelnika członek Komisji Przetargowej
3. Krystyna Hładec- Przedstawiciel Wydziału Gospodarki Nieruchomościami, Geodezji i Kartografii - inspektor członek Komisji Przetargowej
4. Teresa Miller - Przedstawiciel Zarządcy budynku położonego przy ul. Luboszyckiej 22 - Zastępca Dyrektora Sp. z o.o.