Zarządzenie nr OR.II-0155-118/2003
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 3 kwietnia 2003 r.
w sprawie: powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży mienia komunalnego
Na podstawie Uchwały nr 4819/2001 Zarządu Miasta Opola z dnia 15 marca 2001 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży, najmu i dzierżawy mienia komunalnego -w celu wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem wyznaczonego na dzień 11 kwietnia 2003 r. l przetargu ustnego nieograniczonego na sprzedaż zabudowanej nieruchomości gruntowej obejmującej dz. NrNr: 45/7 i 45/11 o pow. 1,9265 ha położonej w Opolu przy ul. 10 Sudeckiej Dywizji Zmechanizowanej postanawiam:
§1
Wyznaczyć Komisję Przetargową w składzie:
1. Anna Bystrzykowska - Przewodnicząca Komisji Przetargowej
Podinspektor Wydziału Inwestycji Miejskich - Referat Przetargów i Zamówień Publicznych
2. Barbara Błaszczyk - Przedstawiciel Wydziału Urbanistyki, Architektury
i Budownictwa - Zastępca Naczelnika członek Komisji Przetargowej
3. Jadwiga Orłowska - Przedstawiciel Wydziału Gospodarki
Nieruchomościami, Geodezji i Kartografii - Inspektor członek Komisji Przetargowej
§2
W przypadku ewentualnego zakończenia wyznaczonego na dzień 11 kwietnia 2003 roku l przetargu ustnego nieograniczonego wynikiem negatywnym - Komisja Przetargowa w składzie osobowym wymienionym w § 1 wykonuje czynności związane z przeprowadzeniem kolejnych przetargów oraz negocjacji cenowych dotyczących sprzedaży ww. nieruchomości.
§3
Realizację Zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Miejskich - Referat Przetargów i Zamówień Publicznych
§4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydenta Miasta
Arkadiusz Karbowiak
Z-ca Prezydenta Miasta