Zarządzenie nr OR.II-0155-128/2003
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 10 kwietnia 2003 r.
w sprawie: powołania komisji przetargowej do spraw najmu mienia komunalnego
Na podstawie Uchwały nr 4819/2001 Zarządu Miasta Opola z dnia 15 marca 2001 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży, najmu i dzierżawy mienia komunalnego - w celu wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem wyznaczonych na dzień 17 kwietnia 2003 r. l negocjacji kwotowych o nabycie prawa do zawarcia umowy najmu garaży położonych w Opolu przy ul.ul.: Mieszka l 4, Niemodlińskiej 5 o f., Grunwaldzkiej 3a, Pasiecznej 6a ( box 2), Struga 7a postanawiam:
§1
Wyznaczyć skład osobowy Komisji Przetargowej:
1. Anna Bystrzykowska - Przewodnicząca Komisji Przetargowej Podinspektor - Wydział Inwestycji Miejskich Referat Przetargów i Zamówień Publicznych
2. Zofia Lachowicz - Przedstawiciel Wydziału Lokalowego i Spraw Społecznych Naczelnik Wydziału Członek Komisji Przetargowej
3. Teresa Miller - Przedstawiciel Zarządcy garażu położonego w Opolu przy ul. Grunwaldzkiej 3a Z-ca Dyrektora Sp. z o.o.