Zarządzenie nr OR.II-0155-129/2003
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 10 kwietnia 2003 r.
w sprawie: powołania komisji przetargowej do spraw najmu mienia komunalnego
Na podstawie Uchwały nr 4819/2001 Zarządu Miasta Opola z dnia 15 marca 2001 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży, najmu i dzierżawy mienia komunalnego - w celu wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem wyznaczonego na dzień 17 kwietnia 2003 r. l przetargu ustnego nieograniczonego o nabycie prawa do zawarcia umowy najmu garażu położonego w Opolu przy ul. Kołłątaja 7 postanawiam:
§1
Wyznaczyć skład osobowy Komisji Przetargowej:
1. Anna Bystrzykowska - Przewodnicząca Komisji Przetargowej
Podinspektor-Wydział Inwestycji Miejskich Referat Przetargów i Zamówień Publicznych
2. Zofia Lachowicz - Przedstawiciel Wydziału Lokalowego i Spraw Społecznych
Naczelnik Wydziału Członek Komisji Przetargowej
3. Jolanta Kowalska - Przedstawiciel Zarządcy garażu położonego
w Opolu przy ul. Kołłątaja 7 Dyrektor Sp. z.o.o.