Zarządzenie nr OR.II-0155-140/2003
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 15 kwietnia 2003 r.
w sprawie: powołania komisji przetargowej do spraw najmu mienia komunalnego
Na podstawie Uchwały nr 4819/2001 Zarządu Miasta Opola z dnia 15 marca 2001 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży, najmu i dzierżawy mienia komunalnego -w celu wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem wyznaczonych na dzień 18 kwietnia 2003 r. III negocjacji kwotowych o nabycie prawa do zawarcia umowy najmu lokali użytkowych nr 13 i nr 14 położonych w Opolu przy ul. Chabrów 54 postanawiam:
§1
Wyznaczyć skład osobowy Komisji Przetargowej:
1. Anna Bystrzykowska - Przewodnicząca Komisji Przetargowej
Podinspektor Wydziału Inwestycji Miejskich -Referat Przetargów i Zamówień Publicznych
2. Zofia Lachowicz - Przedstawiciel Wydziału Lokalowego
Naczelnik Wydziału Członek Komisji Przetargowej
3. Teresa Miller - Przedstawiciel Zarządcy budynku położonego
w Opolu przy ul. Chabrów 54 Z-ca Dyrektora Sp. z.o.o.