Zarządzenie nr OR.II-0155-656/2003
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 9 grudnia 2003 r.
w sprawie: powołania komisji przetargowej do spraw najmu mienia komunalnego
Na podstawie Uchwały nr 4819/2001 Zarządu Miasta Opola z dnia 15 marca 2001 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży, najmu i dzierżawy mienia komunalnego -w celu wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem wyznaczonego na dzień 15 grudnia 2003 r. l przetargu ustnego nieograniczonego o nabycie prawa do zawarcia umowy najmu garażu o pow. 15,37m2połozonego w Opolu przy ul. Niemodlińskiej 5 of. postanawiam:
§1
Wyznaczyć skład osobowy Komisji Przetargowej:
1. Anna Bystrzykowska - Przewodnicząca Komisji Przetargowej
Podinspektor Wydziału Inwestycji Miejskich -Referat Przetargów i Zamówień Publicznych
2. Izabella Kiczka- Szostak - Przedstawiciel Wydziału Lokalowego i Spraw Społecznych
Kierownik Referatu Eksploatacji Zasobów Gminnych Członek Komisji Przetargowej
3. Elżbieta Lach - Przedstawiciel Wydziału Lokalowego i Spraw Społecznych
Inspektor Członek Komisji Przetargowej
§2
W przypadku ewentualnego zakończenia wyznaczonego na dzień 15 grudnia 2003 r. l przetargu ustnego nieograniczonego wynikiem negatywnym - Komisja Przetargowa w składzie osobowym wymienionym w § 1 wykonuje czynności związane z przeprowadzeniem II i III przetargu oraz negocjacji kwotowych dotyczących najmu ww. garażu.
§3
Realizację Zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Miejskich - Referatowi Przetargów i Zamówień Publicznych.
§4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydenta Miasta
Arkadiusz Karbowiak
Z-ca Prezydenta Miasta