Zarządzenie nr OR.II-0155-657/2003
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 9 grudnia 2003 r.
w sprawie: powołania komisji przetargowej do spraw najmu mienia komunalnego
Na podstawie Uchwały nr 4819/2001 Zarządu Miasta Opola z dnia 15 marca 2001 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży, najmu i dzierżawy mienia komunalnego -w celu wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem wyznaczonego na dzień 17 grudnia 2003 r. l przetargu ustnego nieograniczonego o nabycie prawa do zawarcia umowy najmu lokali użytkowych położonych w Opolu przy ulul. Wrocławskiej 2- lokal o pow. 92,43 m , Kościuszki 35 - lokal o pow. 99,61 m2, Ozimskiej 55 - lokal o pow. 145,19m2, Niedziałkowskiego 11-13 - lokal o pow. 92,02 m2 postanawiam:
§1
Wyznaczyć skład osobowy Komisji Przetargowej:
1. Anna Bystrzykowska - Przewodnicząca Komisji Przetargowej
Podinspektor Wydziału Inwestycji Miejskich -Referat Przetargów i Zamówień Publicznych
2. Zofia Lachowicz - Przedstawiciel Wydziału Lokalowego i Spraw Społecznych
Naczelnik Wydziału Członek Komisji Przetargowej
3. Elżbieta Lach - Przedstawiciel Wydziału Lokalowego i Spraw Społecznych
Inspektor Członek Komisji Przetargowej
4. Grzegorz Kowalewicz - Przedstawiciel Sp. z o.o.