Zarządzenie nr OR.II-0155-666/2003
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 10 grudnia 2003 r.
w sprawie: powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży mienia komunalnego
Na podstawie Uchwały nr 4819/2001 Zarządu Miasta Opola z dnia 15 marca 2001 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży, najmu i dzierżawy mienia komunalnego -w celu wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem wyznaczonych na dzień 11 grudnia 2003 r. IV negocjacji cenowych na sprzedaż budynku mieszkalno - usługowego o pow. 367,88 m2 położonego w Opolu przy ul. Niedurnego 8 postanawiam:
§1
Wyznaczyć Komisję Przetargową w składzie:
1. Anna Bystrzykowska - Przewodnicząca Komisji Przetargowej
Podinspektor Wydziału Inwestycji Miejskich Referat Przetargów i Zamówień Publicznych
2. Barbara Błaszczyk - Przedstawiciel Wydziału Urbanistyki, Architektury
i Budownictwa - Zastępca Naczelnika członek Komisji Przetargowej
3. Anna Gawlik - Przedstawiciel Wydziału Gospodarki
Nieruchomościami, Geodezji i Kartografii - inspektor członek Komisji Przetargowej
4. Krystyna Hładec - Przedstawiciel Wydziału Gospodarki
Nieruchomościami, Geodezji i Kartografii - inspektor członek Komisji Przetargowej
§2
Uchylić Zarządzenie nr OR. 11-0155-493/2003 Prezydenta Miasta Opola z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie powołania Komisji Przetargowej ds. sprzedaży mienia komunalnego.
§3
W przypadku ewentualnego zakończenia wyznaczonego na dzień 11 grudnia 2003 roku IV negocjacji cenowych wynikiem negatywnym - Komisja Przetargowa w składzie osobowym wymienionym w § 1 wykonuje czynności związane z przeprowadzeniem kolejnych negocjacji cenowych dotyczących sprzedaży ww. nieruchomości.
§4
Realizację Zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Miejskich- Referat Przetargów i Zamówień Publicznych
§5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydenta Miasta
Arkadiusz Karbowiak
Z-ca Prezydenta Miasta